دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

248898

ساختمان دفاع مقدس دانشگاه پیام نور اهواز با مساحت ۶ هزار متر مربع و ظرفیت ۶۰ کلاس درس افتتاح شد.

رییس دانشگاه پیام نور اهواز گفت: ساختمان دفاع مقدس دانشگاه پیام نور اهواز با ظرفیت ۶۰ کلاس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد گیتی فروز در نشست خبری امروز که در محل سالن جلسات این دانشگاه برگزار ­شد گفت: «ساختمان دفاع مقدس» دانشگاه پیام نور اهواز با مساحت ۶ هزار متر مربع و ظرفیت ۶۰ کلاس درس افتتاح شد.

وی افزود: این پروژه از سال ۸۶ شروع شده و فقط ۱۵ درصد آن باقی مانده بود که امسال کار ساخت آن به پایان رسید، این ساختمان مجهز به آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی، سالن جلسات و بخش اداری است.

رییس دانشگاه پیام نور اهواز تاکید کرد: با افتتاح این ساختمان ظرفیت دانشگاه پیام نور اهواز برای برگزاری کلاس، مناسب شده و هیچ گونه کمبود فضا و مکان وجود ندارد.

گیتی فروز با بیان اینکه در گذشته کلاسها به صورت خود خوان بود اظهار کرد: تمام درسهای عمومی و درسهای اختصاصی دانشگاه پیام نور اهواز به صورت حضوری برگزار می‌­شود و با انجام این روش کیفیت سیستم آموزش دانشگاه پیام نور اهواز ارتقا می‌­یابد.

وی بیان کرد: هیچ گونه مشکلی برای پذیرش مهمان نداریم و درصدد درخواست مدرسان جهت تقاضای تدریس هستیم.

رییس دانشگاه پیام نور اهواز اظهار کرد: ساختمان «نریمی» به عنوان ساختمان اداری، ساختمان «شهید هاشمی» ساختمان آزمایشگاهی، ساختمان «دفاع مقدس» ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور اهواز را تشکیل می‌­دهند و با اختصاص ساختمان شهید هاشمی برای بخش آزمایشگاهی دانشگاه، پیام نور اهواز به عنوان دانشگاه بر‌تر به لحاظ فضای آزمایشگاه خواهد شد.

رییس دانشگاه پیام نور اهواز عنوان کرد: در سال گذشته هزار و دویست و پنجاه نفر را به صورت دانشجوی مهمان پذیرفتیم و امسال نیز هیچ گونه محدودیتی برای پذیرش دانشجوی مهمان نداریم.

گیتی فروز گفت: از سال تحصیلی آینده دو رشته زبان‌شناسی و رشته روان‌شناسی اسلامی در مقطع کار‌شناسی ارشد به عنوان رشته‌های جدید در دانشگاه پیام نور اهواز تدریس می‌­شود که علاقمندان به این رشته‌ها می‌­توانند با انتخاب این دو رشته در اهواز ادامه تحصیل دهند.

وی گفت: دانشجویان الکترونیک که از طریق راه دور سیستم اینترنتی ادامه تحصیل می دهند تا ۲۰ بهمن فرصت ثبت نام دارد.

گفتنی است: دانشگاه پیام نور اهواز با ۱۰۵ پرسنل، ۳۰ هیات علمی، ۶۰۰ مدرس، از جمله دانشگاه‌های پیام نور با ظرفیت پذیرش دانشجو خوب است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:16
کد مطلب : 1199
بازدید : 763 views
دیدگاه های مطلب "ساختمان ۶۰ کلاسه دانشگاه پیام نور اهواز افتتاح شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021