چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

آموزش پاره وقت در دانشگاه پیام نور این زمینه را برای علاقه مندان به تحصیل فراهم می‌سازد که ضمن تحصیل بتوانند fi اشتغال خود نیز بپردازند و این یکی از مزیت‌های تحصیل در دانشگاه پیام نور است.
دکتر محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه پیام نور پاره وقت بودن آموزش است که فضایی ایجاد می‌کند تا هر کس علاقه دارد بتواند ضمن تحصیل به شغل خود نیز بپردازد.
وی گفت: آزمون‌های آن لاین و سراسری این دانشگاه همانند یک کنکور سراسری است و امکان تقلب و دستکاری در آن بسیار کم است و همین کیفت خوب آموزش موجب شده فارغ التحصیلان کار‌شناسی دانشگاه پیام نور آمار خوبی در قبولی کار‌شناسان ارشد و دکترا را به دست آورند.
وی با بیان اینکه با توجه به کتاب محوری آموزش دانشجو باید بتواند تمام توان خود را برای تحصیل با شیوه مجازی وفق دهد خاطر نشان کرد:رقابت دانشجویان پیام نور در مقاطع بالا با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها حاکی از سطح کیفی خوب در این دانشگاه دارد.
وی یادآور شد: ما امیدواریم این دانشگاه ضمن رفع نقاط ضعف خود در زمینه امکانات و تجهیزات آموزشی بتواند با ورود به عرصه جذب دانشجو از سایر کشور‌ها به صورت مجازی شرایط مناسب و بهتری برای خود و دانشجویان تحصیل در پیام نور فراهم سازد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:06
کد مطلب : 1064
بازدید : 448 views
دیدگاه های مطلب "قبولی دانشجویان پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی بالاست"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021