شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

کیفیت خدمات آموزشی و رضایتمندی دانشجویان پیام نور ارتقا می یابد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در مراسمی که با حضور دکتر مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس، دکتر طالبی مدیر نظارت وارزیابی و اژدری مدیر روابط عمومی استان و با حضور کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور صفاشهربر گزار شد، از زحمات دکتر صدقی تقدیر و دکتر حاجیان به عنوان سرپرست جدید این مرکز دانشگاهی معرفی شد.
در این آئین دکتر مظلومیان معاون دانشگاه پیام نور استان فارس بر افزایش کیفیت خدمات، رضایت مندی دانشجو و افزایش درآمدهای غیرشهریه ای تاکید کرد.
دکتر مظلومیان اضافه کرد: خوشبختانه خیرین از روز اول حضور فعالی برای راه اندازی دانشگاه در صفاشهر داشته اند که جای تقدیر و تشکر از همه این عزیزان داریم.
وی با اشاره به کاهش جمعیت دانشجو اظهار داشت: انتظار می رود کیفیت خدمات به نحو چشمگیری توسعه یافته و سرعت افزایش کار در راستای افزایش رضایتمندی دانشجو بالاتر رود.
تلاش همگانی برای جذب حداکثری دانشجو از دیگر مواردی بود که معاون دانشگاه پیام نور فارس برآن تاکید کرد.
دکتر مظلومیان،نظام آموزشی دانشگاه پیام نور را برگرفته از یکی از نظام های برتر آموزشی دنیا با عنوان آموزش از راه دور ذکر کرد و اظهار داشت: میلیون ها نفر در این نوع نظام آموزشی به عنوان یک نظام استاندارد و متفاوت، در استرالیا وانگلیس و… مشغول تحصیل هستند.
وی افزود: نظام آموزشی دانشگاه پیام نور در دنیا جزو نظام های برتر آموزشی دنیا هست چرا که خروجی کار ما در مقایسه با نظام های سنتی از نظر توانمندی و پیشرفت تحصیلی نه تنها پایین تر نیست بلکه بالاتر هم هست.
مظلومیان تصریح کرد: بایستی شناخت خود را از نظام آموزش از راه دور بالا ببریم تا بتوانیم ویژگی ها و ظرفیت های دانشگاه را به شکل مطلوب تر معرفی کنیم.
معاون دانشگاه پیام نور در ادامه سخنان خود اظهار داشت: برای حفظ و توسعه دانشگاه ، هیچ چاره ای جز رفتن به سمت درآمدهای غیرشهریه ای نداریم.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزش آزاد خاطرنشان کرد: زمینه برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت برای همه ارگان ها از سوی دانشگاه پیام نور فراهم است.
دکتر مظلومیان از تلاشهای دکتر صدقی رئیس پیشین دانشگاه قدردانی کرد و با اشاره به سابقه های مدیریتی دکتر حاجیان،اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری و همدلی همه کارکنان ،شاهد موفقیت هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور صفاشهر باشیم.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 20:03
کد مطلب : 4273
بازدید : 159 views
دیدگاه های مطلب "کیفیت خدمات آموزشی و رضایتمندی دانشجویان پیام نور ارتقا می یابد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021