یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور بدین شرح است:رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی تقارن آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور بدین شرح است:

بسمه تعالی
تقارن آغاز سال تحصیلی جدید ، بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت های بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در جبهه های نبرد حق علیه باطل است، بسیار میمون و مبارک است.
حضور نقش آفرین دانشجویان و دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، نمایانگر شور شعور ناب انقلابی و سمفونی دفاع آگاهانه از مرز و بوم و کیان کشور عزیزمان ایران بود و خوشبختانه امروز نیز شاهد این حضور پررنگ دانشجویان و دانش آموزان در عرصه های علم و دانش هستیم که با حفظ روحیه بسیجی ، همواره کشور را در جهت تعالی و پیشرفت سوق می دهند.
اینجانب ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به همه ایثارگران عرصه دفاع مقدس و دانشگاهیان و دانش آموزان عزیز امیدوارم که در سال تحصیلی جدید، دانشگاهیان به ویژه دانشجویان دانشگاه پیام نور در جهت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس گام برداشته و با حفظ روحیه خودباوری و بسیجی همانند گذشته در عرصه های علمی پیشتاز بوده و کشور عزیزمان ایران را به سوی قله های رفیع دانش رهنمون سازند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:59
کد مطلب : 2091
بازدید : 401 views
دیدگاه های مطلب "متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور بمناسبت آغاز سال تحصیلی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021