پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور از کیفیت مطلوب برخوردار است

افتخار می کنم که فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور هستم/دانشگاه پیام نور از کیفیت مطلوب برخوردار است

فرماندار ابوموسی این جزیره را یکی از مناطق استراتژیک کشور برشمرد و افزود: در راستای توسعه و پیشرفت این جزیره از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
وی تاکید کرد: همه مسولان باید خدمت رسانی به مردم جزیره را جزء اولویت اصلی کار خود قرار دهند و بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد.محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی به همراه کارکنان با مهندس پوربابایی فرماندار جدید ابوموسی دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، فرماندار جدید ابوموسی در این دیدار با بیان اینکه افتخار می کنم فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور می باشم، افزود:دانشگاه پیام نور از لحاظ کیفیت آموزشی مطلوبی برخوردار است.
مهندس پوربابایی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور ابوموسی تنها واحد آموزش عالی در جزیره استراتژیک است و وجود دانشگاه در هر منطقه باعث رونق و توسعه اقتصادی و اجتماعی آن شهر می شود.
وی بر تعامل ارتباط اجتماعی و علمی میان دانشجویان ، کارکنان و اساتید و همچنین بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در دانشگاه پیام نور ابوموسی تاکید کرد.
فرماندار ابوموسی این جزیره را یکی از مناطق استراتژیک کشور برشمرد و افزود: در راستای توسعه و پیشرفت این جزیره از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
وی تاکید کرد: همه مسولان باید خدمت رسانی به مردم جزیره را جزء اولویت اصلی کار خود قرار دهند و بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد.
در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور ابوموسی گزارشی از عملکرد ۶ ماه دانشگاه ارائه کرد و گفت: مراسم استقبال برای دانشجویان جدید الورود در حال برنامه ریزی است و برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 23:33
کد مطلب : 3789
بازدید : 274 views
دیدگاه های مطلب "مراکز نوآوری دانشگاه پیام نور،گامی برای تربیت دانشجویان کارآفرین است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021