شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ARM4

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه مردم از واحدهای این دانشگاه راضی تر شده اند از سفرهای استانی به واحدهای این دانشگاه خبر داد.
ابوالفضل فراهانی , رئیس دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور برای رسیدگی به درخواستهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برنامه زمان بندی را مشخص کرده و اصل تعامل با نمایندگان را ضروری می دانیم.

وی با بیان اینکه شنیدن نظرات مردم و دریافت بازخورد از فعالیتهای واحدهای پیام نور در اولویت این دانشگاه است، افزود: دانشگاه پیام نور به طور جد قصد ارتقاء کیفیت را دارد، بر این اساس روزهای دوشنبه با نمایندگان مجلس دیدار دارم و ماهانه نیز در دفتر دولت در مجلس شورای اسلامی پاسخگوی نمایندگان و رسیدگی به امور مردم هستیم.

به گفته رئیس دانشگاه پیام نور، دانشگاه خود را مکلف به پاسخگویی در مقابل مردم می داند و مردم از عملکرد پیام نور راضی تر هستند.

فراهانی درباره سفرهای استانی خود به واحدهای پیام نور، خاطرنشان کرد: هر دو ماه یک بار، سفرهای استانی انجام می شود و سه معاون دانشگاه در این سفرها حضور دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور از برگزاری جلساتش با دانشجویان و منتخبانشان در واحدهای استانی و از تشکیل کمیسیون پیگیری مصوبات استانی خبر داد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:08
کد مطلب : 249
بازدید : 558 views
دیدگاه های مطلب "مردم از دانشگاه پیام نور راضی‌تر شده‌اند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021