یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور

آموزش‌های کاربردی از راه‌های نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی است/ وضعیت مطلوب فرهنگی در دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشگاه ها

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور تاکید بر آموزش‌های کاربردی و مصداقی را از دیگر راه‌های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی در سفر به شهرکرد در  جمع مسئولان دانشگاه‌های پیام‌نور استان، با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور نسبت به دانشگاه‌های دیگر دارای امتیازاتی است، افزود: دانشگاه پیام‌نور در مسائل فرهنگی نسبت به دانشگاه‌های دیگر وضعیت بهتری دارد، چرا که اغلب دانشجویان بومی منطقه، شاغل و متاهل هستند و این سبب می شود که مشکلات فرهنگی کمتری به وجود آید.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها بر آشنا شدن و نزدیک شدن با سبک زندگی اسلامی تاکید کردند، تصریح کرد: ما به دلیل مسلمان بودن خود، باید سبک زندگی را با سبک زندگی ائمه آمیخته کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور بیان کرد: تقویت باورها و ارزش‎های دینی یکی از راه‌های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی است که باید این امر از فرزندان آغاز شود.
وی گفت: تمامی افراد باید بر روی تقویت باورهای دینی فعالیت‌هایی را انجام دهند زیرا عمده مردم دین را با چشم فرا می‌گیرند، بنابراین باید ارزش‌ها را تقویت و به دیگران انتقال داد.
حجت‌الاسلام نبوی تاکید بر آموزش‌های کاربردی و مصداقی را از دیگر راه‌های نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی دانست.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور گفت: عزت‌مندی و ذلت‌گریزی مهم‌ترین سبک زندگی اسلامی است.
وی گفت: حفظ و حراست از ارزش های فرهنگی و سازمانی در گرو تلاش دلسوزانه انسان هایی است که متعهد و داعیه داران عرصه حیات معنوی اند و روح و فکر والایشان سرشار از عشق به سرزمین، دین و ملیت آنهاست و در همه عرصه ها مایه مباهات و ارزش مداری حکومت اسلامی اند.
در ادامه سرپرست دانشگاه پیام‌نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۸۶ هیئت علمی و ۲۰۰ کارمند در مجموعه دانشگاه پیام نور استان، گفت: بالغ بر هشت هزار دانشجو در ۲۵۶ رشته محل کارشناسی و ۹ رشته محل کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند و ۵۰۰ استاد در این دانشگاه فعالیت می‌کند.
علیرضا آبرود خاطرنشان کرد: سه مرکز و هشت واحد پیام نور در استان فعال است که امسال در بحث جذب دانشجو این دانشگاه توانست رتبه سوم کشوری را کسب کند و نسبت به ظرفیت تعیین شده بالاترین جذب را داشته باشد.
وی گفت: دانشگاه پیام نور استان علی‌رغم کمیت‌ها دارای کیفیت فوق‌العاده‌ای در حوزه فرهنگی بوده است .
گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در سفر یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری از بخش های مختلف دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از جمله مسجد خیری و همچنین دانشگاه پیام نور مرکز بروجن بازدید کرد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:32
کد مطلب : 4035
بازدید : 155 views
دیدگاه های مطلب "مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام‌نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021