سه شنبه , ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ARM41

با عرض سلام و ادب حضورشما و همه مخاطبان محترم . آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان عزیز که پا به عرصه مقدس دانشگاه نهاده اند، تبریک و شاد باش عرض می نمایم و از خداوند منان برایشان توفیق و موفقیت روز افزون آرزومندم. رقیه حیدری هستم کارشناس ارشد جغرافیا برنامه ریزی شهری از دانشگاه پیام نور رشت و دبیر دبیرستان های شهرستان طارم ، استان زنجان. در سال تحصیلی ۷۵ در تربیت معلم بنت الهدی رشت پذیرفته شدم و پس از تحصیل و اشتغال در شغل معلمی در سال ۸۱-۸۰ در دانشگاه فرهنگیان روزبه زنجان مقطع کارشناسی را به اتمام رساندم.

شما لطفا خودتان را بیشتر معرفی کنید.
با عرض سلام و ادب حضورشما و همه مخاطبان محترم . آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانشجویان عزیز که پا به عرصه مقدس دانشگاه نهاده اند، تبریک و شاد باش عرض می نمایم و از خداوند منان برایشان توفیق و موفقیت روز افزون آرزومندم. رقیه حیدری هستم کارشناس ارشد جغرافیا برنامه ریزی شهری از دانشگاه پیام نور رشت و دبیر دبیرستان های شهرستان طارم ، استان زنجان. در سال تحصیلی ۷۵ در تربیت معلم بنت الهدی رشت پذیرفته شدم و پس از تحصیل و اشتغال در شغل معلمی در سال ۸۱-۸۰ در دانشگاه فرهنگیان روزبه زنجان مقطع کارشناسی را به اتمام رساندم. و پس از چند سال تدریس در سال ۹۰ در کنکور سراسری جهت اخذ کارشناسی ارشد شرکت نموده و در پیام نور واحد رشت پذیرفته شدم. پس از تحصیل و کسب معدل برتر جز سه نفر اول کشوری به مصاحبه دعوت و موفق به قبولی در مقطع دکتری در پیام نور تهران شدم.

لطفا افتخارات و مقام هایی را که تا کنون داشته اید بیان کنید.
– تدریس در دبیرستان های شهرستان طارم به مدت ۱۸ سال
– نفر اول کشوری درجشنواره الگوهای برتر تدریس در سال تحصیلی ۹۰-۸۹
– معلم نمونه در سال تحصیلی ۸۴-۸۳
– شرکت درطرح ملی نهضت حفظ قرآن کریم نور (حفظ جز ۳۰ قرآن کریم)
– مقالات لاتین (ISI) و (International)، ۴ مورد ، مقالات علمی- پژوهشی چاپ شده در کشور، دو مورد، شرکت در همایش ها، سمینارها و کنفرانس ها ، سه مورد همایش بین المللی و یک مورد همایش ملی.
– همکاری در تهیه دو نمونه طرح های پژوهشی.
– کتاب در دست انتشار .
– پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان ، تحلیل میزان آمادگی سازمان های دولتی و مردم در مواجهه با بحران های طبیعی (مطالعه موردی : شهر رشت )

دلیل و انگیزه شما برای ادامه تحصیل
عشق به مطالعه و تحصیل در واقع دروازه دنیای یادگیری است. شور و اشتیاق و علاقه فراوان به ادامه تحصیل مرا بر آن داشت که در کنار تدریس در مدرسه به تحصیل در دانشگاه نیز بپردازم .

نحوه آشنایی شما با دانشگاه پیام نور
مسلما دانشگاههای کشور نقش بسزایی در رشد و شکوفایی کشور در زمینه های مختلف علمی ، فرهنگی و… داشته و دارند. بخصوص دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی بزرگ در سراسر کشور با قدمتی طولانی و خدمات شایسته و علمی که برای دانشجویان این مرز و بوم ایفا می کند بعید است کسی با افتخارات این دانشگاه آشنایی نداشته باشد.

دانشگاه پیام نور را چگونه ارزیابی می کنید؟
دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معتبر در کشورمان است که امکان ادامه تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی را برای همگان مهیا می سازد. به خصوص سیستم این دانشگاه برای افراد شاغل بسیار مناسب است. به نظر من این دانشگاه به خاطر کیفیت بالای آموزشی برای افراد علاقمند به تحصیل، بسیار مفید می باشد.
در خاتمه از تمامی مسوولان دانشگاه پیام نور که با تلاش روز افزون خود در رشد و توسعه علم و فرهنگ جامعه می کوشند و از تمام اساتید عزیز رشته جغرافیا برنامه ریزی شهری که در این دانشگاه خدمت می کنند بخصوص از جناب دکتر حسینی استاد راهنما و جناب دکتر قنبری مشاور پایان نامه اینجانب و همچنین از دوستان بسیار عزیزی که در طی نوشتن پایان نامه و مقالات دست یاری به من دادند صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:05
کد مطلب : 557
بازدید : 1,047 views
دیدگاه های مطلب "مصاحبه با نفردوم مقطع دکتری پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021