شنبه , ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

iCFileHandler.aspx

معافیت فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور از پرداخت شهریه تحصیلی
در اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سال ۱۳۹۳ دانشگاه پیام نور مقرر شد فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور از پرداخت شهریه تحصیلی معاف شوند.
به گزارش خبرگزاری موج، اولین جلسه ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر سال ۱۳۹۳ دانشگاه پیام نور با حضور حسن شهرکی پور، مدیرکل آموزش عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، قائم مقام رییس و معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور و جمعی از مسوولان آموزشی و مالی دانشگاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف رسیدگی به وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و بهبود کیفیت آموزشی آنان در دفتر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور برگزار شد.
در این جلسه موضوعات مربوط به دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های پیام نور مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و مقرر شد به منظور هماهنگی و تبادل نظر بین بنیاد و دانشگاه و رسیدگی بهتر به وضعیت علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، جلسات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور در هر نیمسال تحصیلی دو بار برگزار شود.
برگزاری اردوها و گردهمایی های فرهنگی و آموزشی با مشارکت بنیاد و دانشگاه، همراهی و همکاری دانشگاه با دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور انجام تسویه حساب و ارائه مدرک فارغ التحصیلی، هماهنگی و مشارکت بنیاد با دانشگاه پیام نور در برگزاری گردهمایی مسوولان ستادهای شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور و اجرای کامل قانون معافیت از پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر توسط دانشگاه از سایر مواردی بودند که مقرر شد در دستور کار بنیاد و دانشگاه پیام نور قرار بگیرد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:08
کد مطلب : 929
بازدید : 416 views
دیدگاه های مطلب "معافیت فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر از پرداخت شهریه تحصیلی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021