پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است

شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی این عزیزان است، بزرگ مردانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.به همت مدیریت فرهنگی ستاد البرزو مرکز کرج در هفته دولت مراسم دیدار و دلجویی از خانواده شهداو ایثارگران دفاع مقدس برگزار شد.رئیس دانشگاه پیام نور البرز با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این کشور اسلامی هستند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اسحاق جلالیان همزمان با اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دولت؛در دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که با حضور مسئولان بنیاد شهید البرز و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور برگزار شد با بیان اینکه شهیدان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، افزود: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی این عزیزان است، بزرگ مردانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.
وی در ادامه ، ابراز داشت: مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به ایران عزیز را نخواهد کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تبریک هفته دولت و تجلیل از شهدای دولت در پایان با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

همچنین در این دیدار،حجت الاسلام دکتر فرید مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
حجت الاسلام فرید گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است و این افتخار نصیب خواص میشود.
در این دیدارها از خانواده شهیدان و مفقود الاثران و ایثارگران والامقام: علیرضا حسن زاده و شهید محمد رضا شیر محمدی،بسیجی شهید رضا عبدالعلی نژاد،جاوید الاثر سید محمود موسوی و شهید قدیرلی دیدار و دلجویی شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:36
کد مطلب : 3797
بازدید : 244 views
دیدگاه های مطلب "ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021