یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

وام های دانشجویی

جزئیات نام نویسی برای وام های مختلف دانشجویی دانشگاه های پیام نور را در ادامه ی این مطی به همراه مهلت و تاریخ ها مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور که درخواست گرفتن وام شهریه را دارند می بایست درخواست خود را در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

نام نویسی وام‌های ضروری، مسکن، ودیعه مسکن، زیارت، ازدواج، شهریه دانشگاه دولتی و پیام نور، ضروری ویژه دکتری، تحصیلی ویژه دکتری، و وام شهریه دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی از سه شنبه پانزدهم بهمن ماه ۹۸ شروع شده و تا پایان نیم سال تحصیلی امکان پذیر و فعال می باشد.

اولویت پرداخت وام با لیست‌هایی است که فرایند ثبت نام تا تایید را زودتر گذرانده باشند بنابراین اهتمام بر پرداخت وام تا پایان اسفندماه سال ۹۸ چه دانشگاه‌هایی است که لیست خود را حداکثر تا ۱۰ اسفندماه ارسال کرده باشند تا طبق  منابع مالی صندوق رفاه دانشجویان در اولویت پرداخت وام قرار گیرند.

سامانه ی دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان از تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال جاری تا پایان نیمسال تحصیلی فعال است و تمام متقاضیان نسبت به ثبت تقاضای خود فقط در سامانه دانشجویی باید اقدام کنند.

با در نظر گرفتن میزان اهمیت ثبت اطلاعات هویتی دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم باید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با قید فوریت نسبت به روز رسانی ارتباط سامانه آموزشی خود با درگاه تبادل اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

هنگام ثبت اطلاعات سند تعهد در پرونده دانشجو در سامانه فاز ۲ ضروری است مشخصات زمان از سامانه ثبت احوال نیز استعلام شود و ترتیبی اتخاذ شود که تصاویر اسناد و تعهد فاقد کیفیت ناخوانا را نیز به روز رسانی کنند.

نکته: اولویت پرداخت هر گونه وام  و تسهیلات براساس مصوبات و آیین نامه های صندوق رفاه با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:36
کد مطلب : 4941
بازدید : 149 views
دیدگاه های مطلب "مهلت ثبت درخواست وام دانشجویی پیام نور + جزئیات"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021