شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

وام های 100 میلیونی دانشگاه پیام نور برای محرومین

رسیدگی به مناطق محروم از رسالت هایی است که دانشگاه های پیام نور به آن توجه کرده و به انجام می رسانند. از همین جهت فعالیت های بسیاری در این راستا انجام می شود. در این مطلب از در خصوص جزئیات طرح جدید دانشگاه پیام نور برای اعطای وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به محرومین خواهیم گفت.

زمانی بیان کرد: تفاهمنامه‌ای میان این دانشگاه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم منعقد شده که به اشتغال زایی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان کمک شایانی می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور در ادامه گفت: به عنوان مثال در شهرستان جهرم با پایلوت ۷ استان و اولویت‌های موضوعی منطقه‌ای شامل لرستان (گیاهان دارویی و کشت‌های گلخانه‌ای)، سیستان و بلوچستان (بوم گردی)، کرمان (فرش، گلیم و پته)، فارس (بسته بندی و فرآور خرما و نخلیات)، مرکزی (پوشاک)، همدان (صنایع دستی و سفال) و خراسان رضوی (سنگ‌های تزئینی) و همچنین ۲۴ استان دیگر بر اساس اولیت‌ها و ظرفیتشان بر اساس این قرار داد اجرایی می‌شود.

او تصریح کرد: در حال حاضر دوره‌های مهارتی دانشگاه پیام نور در زمینه‌های اشتغال زایی در ۷ مرکز استان‌های ذکر شده به صورت آزمایشی ارائه می‌شود و پس از دریافت گواهی این افراد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از سوی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم تسهیلات خواهند گرفت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : مستانه میرزایی کلیشمی
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:00
کد مطلب : 4852
بازدید : 223 views
دیدگاه های مطلب "وام های ۱۰۰ میلیونی دانشگاه پیام نور برای محرومین"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021