دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مجددا با درخواست های مکرر دانشجویان و مراکز تمدید شد.

پیگیری های مجدد پبام نورنا نتیجه داد و طبق رایزنی هایی که با برخی مسئولین جهت پیگیری از سازمان مرکزی برای تمدید مجدد مهلت ثبت نمرات میان ترم انجام شد، طی بخشنامه ای از سوی اصغر ابوالحسنی ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۴-۹۳ دانشگاه پیام نور تمدید شد.

با توجه به درخواست مکرر دانشجویان و مراکز مبنی بر تمدید ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۴-۹۳ در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ،پردازش مربوطه فقط در تاریخ ۲۵ بهمن ماه و ۲۶ بهمن ماه ۹۳ در سیستم گلستان مجدد فعال خواهد شد.

لذا امکان ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۴-۹۳ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور در روزهای شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۳ و یک شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ برای دانشجویان دانشگاه پیام نور فراهم خواهد شد.

در بخشنامه مربوطه بر این موضوع تاکید شده است که مهلت اعلام شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و لذا درخواست شده از ارسال نامه پس از مهلت به سازمان مرکزی (حتی به صورت موردی) جدا خودداری شود.

 

مهلت ثبت نمرات عملی : لازم به ذکر است مهلت ثبت نمرات میان ترم ارتباطی به مهلت ثبت نمرات عملی دروس ندارد و برای ثبت نمرات عملی تا دو نیمسال فرصت وجود دارد که البته بهتر است اساتید زودتر نسبت به اعلام نمره بخش عملی نیز اقدام کنند.

لینک مشاهده بخشنامه

منبع:پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا)


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 5:39
کد مطلب : 1216
بازدید : 495 views
دیدگاه های مطلب "تمدید مهلت ثبت نمرات میان ترم نیمسال اول ۹۴-۹۳ پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021