یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

موفقیت دو دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز در تولید قطره جدیدآهن

ارائه طرح تولید قطره آهن با قابلیت های جدید از سوی دو دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز، مقام دوم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان ایران را به دنبال داشت.
به گزارش روابط عمومی، سارا احراری دانشجوی رشته زیست شناسی و پرستو زارع دانشجوی رشته مهندسی عمران در قالب یک تیم با ارائه طرح ” قطره آهن بدون طعم و سیاه کردن دندان ” موفق به کسب رتبه دوم استارت آپ ویکند دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان شدند.
دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با هدف رونق فرصت های ایده پردازی و نوآوری در زمینه های مختلف علوم پایه و نیز خلق فناوری های نوین و کاربردی در تاریخ هفتم آذرماه ۹۷ در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزارشد.
از میان صاحبان ۵۷۰ ایده جهت حضور در این جشنواره ۴۵ ایده وارد مرحله داوری کسب و کار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران شد که درنهایت ۶ ایده به عنوان برگزیده نهایی و ۴ ایده به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
این جشنواره با همکاری بنیاد نیکوکاری جمیلی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور وزیر علوم،تحقیقات و فناوری ،وزیر ورزش و جوانان ،رئیس دانشگاه تهران و اساتید مطرح کشوری برگزار شد.
این جشنواره در حوزه علوم پایه و در پنج بخش شیمی، فیزیک، علوم زیستی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، زیست شناسی و باهدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار و انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی ایده های نو و برگزیده به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت برنامه ریزی و اجرا شده است.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:26
کد مطلب : 4130
بازدید : 162 views
دیدگاه های مطلب "موفقیت دو دانشجوی دانشگاه پیام نور شیراز در تولید قطره جدید آهن"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021