شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

به نخستین همایش ملی شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی، دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به اولین همایش ملی شرکت های دانش بنیان فرصت ها و چالش ها و نقش آن در توسعه کشور گفت :
جای بسی خرسندی و افتخار است که امروز شاهد تحولی عظیم در عرصه ی توسعه دانش و تبدیل ایده ها به دانش فنی و محصولات دانش بنیان و ایجاد ثروت در دانشگاه بزرگ پیام نور هستیم.
بی تردید اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور همان طوری که در عرصه های آموزشی موفقیت های زبانزد و مورد ستایشی را رقم زده اند، رجاء واثق دارم که در عرصه پژوهش و فناوری و پیوستن به قافله نسل سوم دانشگاه ها نیز از پتانسیل و توانایی های بسیار بالایی برخوردار بوده و شکل گیری ده ها مراکز رشد و نوآوری شرکت های دانش بنیان و استارت اپ ها و دستاوردهای ارزشمند در سطوح ملی و بین المللی نیز موید این مدعاست.
استمرار و اهتمام جدی مدیریت و برنامه های تدوین شده دانشگاه در این حوزه نظیر تصویب هاب بین المللی دانشگاه در برنامه ششم توسعه نهادینه شدن و تصویب اعتبار بند واو در لایحه بودجه، تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در برنامه بودجه سال ۹۶ برای تجهیزات و توانمند سازی دانشگاه و تسهیل و تقویت شرکت های دانش بنیان و کارآفرینی تغییر سیاست ها و رویکردهای مراکز و واحدها و هدایت آن ها به سوی توسعه فعالیت های دانش بنیان و استفاده حداکثری از توانایی های نیروی انسانی متخصص و فضاهای فیزیکی و امکانات تجهیزاتی و سخت افزاری دانشگاه و فراهم نمودن امکان شکوفایی استعدادها را در پی خواهد داشت.
مهم ترین پیام اولین همایش ملی شرکت های دانش بنیان در چابهار به عنوان یکی از دورترین و محروم ترین نقاط کشور و اما بهره مند از بسیاری موهبت های خدادادی نیز تاکیدی مجدد بر تداوم رویکرد و ماموریت ویژه ابر دانشگاه دولتی پیام نور در گسترش عدالت فرصت سازی برای تجلی و تحقق اقتصاد دانش بنیان و منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی به موازات عدالت آموزشی می باشد، که قریب سه دهه این دانشگاه پرچم دار آن می باشد.
سلامتی و توفیق و سرافرازی همه ی عزیزان دست اندرکار، حامیان، شرکت کنندگان و میهمانان آن همایش باشکوه را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر علی اصغر رستمی ابوسعیدی

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:36
کد مطلب : 2501
بازدید : 411 views
دیدگاه های مطلب "نخستین همایش ملی شرکت های دانش بنیان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021