جمعه , ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نخستین کتابخانه دیجیتالی و مرکزاطلاع رسانی در دانشگاه پیام نور

همزمان با آغاز بهار علم و دانش ، نخستین کتابخانه دیجیتالی و مرکز اطلاع رسانی شهرستان خوی با حضور جمعی از دانش پژوهان ، مولفان و اهالی فرهنگ و کتاب در دانشگاه پیام نور این شهرستان بهره برداری شد .
به گزارش روابط عمومی ، این کتابخانه ، با ظرفیت استفاده همزمان پنج کاربر برای استفاده اساتید ، دانشجویان و محققان در دانشگاه پیام نور خوی افتتاح شد.
دکتر دادرسی رئیس مرکز خوی در مراسم افتتاحیه گفت : با راه اندازی این کتابخانه ، دانش پژوهان این مرکز در پیوند با شبکه های دیجیتالی سایر کتابخانه های کشور می توانند بطور همزمان از ۱۲۵۰۰۰ جلد کتاب و مجلات پژوهشی این پایگاه اطلاع رسانی در حوزه علوم انسانی و علوم اسلامی به صورت رایگان بهره مند شوند.
وی افزود : به زودی با همکاری دانشگاهیان ، حوزوییان ، خیرین و دوستداران کتاب و فرهنگ ظرفیت کاربری این کتابخانه به دو برابر افزایش خواهد یافت.
همچنین با حضور جمعی از دانش پژوهان ، مولفان و اصحاب رسانه ۱۳۰۰۰ جلد کتاب از طرف هیات امنای کتابخانه های مرحوم آیت اله مرقاتی در ۷۵۰۰ عنوان برای استفاده دانشجویان ، پژوهشگران و محققان به کتابخانه دانشگاه پیام نور خوی اهداء شد.
حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی در آئین افتتاح این کتابخانه ، راه اندازی کتابخانه های دیجیتال را در توسعه فرهنگ کتابخوانی و فعالیتهای پژوهشی بسیار موثر دانست و بر ضرورت تکمیل زیر ساختهای حوزه کتابخانه این شهرستان تاکید کرد.
حجت الاسلام سید طاها مرقاتی، رئیس هیات مدیره کانون کتابخانه های مرحوم آیت اله مرقاتی که نقش اساسی در ایجاد کتابخانه دیجیتال و مرکز اطلاع رسانی این مرکز آموزشی داشت ، در خصوص کتابهای اهدایی کانون گفت : مرحوم پدرم در قید حیات ، این کتابها را از علمای بزرگ استان آذربایجان غربی جمع آوری کرده بودند که بخشی از آنها به کتابخانه دانشگاه پیام نور و بخشی دیگر به کتابخانه حوزه علمیه شهرستان اهدا شد .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 22:43
کد مطلب : 3960
بازدید : 228 views
دیدگاه های مطلب "نخستین کتابخانه دیجیتالی و مرکزاطلاع رسانی در دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021