شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

نقش موثر دانشگاه پیام نور در تبیین آموزه های دینی و فرهنگی

دکتر کامران جباری رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی با حجت السلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت السلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دانشگاه پیام نور را یکی از ارگانهای تاثیر گذار دانست و گفت:با توجه به بالا بودن کیفیت آموزشی در دانشگاه پیام نور، خوشبختانه شاهد درخشش دانشجویان این دانشگاه در عرصه های مختلف علمی هستیم.
وی افزود:دانشگاه پیام نور می تواند نقشی ویژه در تبیین آموزه های دینی و فرهنگی دانشجویان داشته باشد و با تربیت دانشجوی نخبه و متعهد می توانیم شاهد رشد جامعه در عرصه های گوناگون باشیم.
دکتر کامران جباری رییس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی نیز گفت: تیم جدید مدیریتی دانشگاه با تلاش شبانه روزی تلاش می کند جایگاه دانشگاه پیام نور را بیشتر از گذشته ارتقا دهد .
وی در ادامه گفت:با توجه به بالا بودن ظرفیت علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور، با بهره گیری از خرد جمعی و برنامه ریزی و تلاش می توان بیش از گذشته برای جامعه و خانواده ها منشا خیر بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:29
کد مطلب : 4032
بازدید : 317 views
دیدگاه های مطلب "نقش موثر دانشگاه پیام نور در تبیین آموزه های دینی و فرهنگی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021