یکشنبه , ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی پیشگام در راه اندازی نشریات دانشجویی دیجیتال

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر علیرضا عبدالهی نژاد در نشست هم اندیشی با کارشناسان روابط عمومی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و مدیران ستاد استانی این دانشگاه ، با تاکید براینکه در دنیای مدرن امروزی روابط عمومی ها در دانشگاهها باید از کارکردهای کلیشه ای  فاصله بگیرند ، گفت : روابط عمومی ها جایگاه ویژه ای در بهبود عملکرد سازمانها دارند و همه ما باید به سمت داشتن یک روابط عمومی پویا ، کنشگر، خلاق و نوآور  حرکت کنیم تا بتوانیم در انعکاس عملکردهای سازمانی خود به بهترین نحو ممکن عمل نماییم.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به ظرفیت و انگیزه بسیار بالای دانشجویان دانشگاه پیام نور و بستر آموزشی این دانشگاه مبتنی بر فناوریهای نوین افزود: لازم است روابط عمومی دانشگاهها فضا رابرای فعالیت دانشجویان در عرصه اطلاع رسانی فراهم و از این پتانسیل عظیم برای ترویج و تشریح دستاوردهای خود بهره گیری کنند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و مشورتی روابط عمومی در سازمانها ، افزود : امروز یک روابط عمومی قوی و بهنگام با انعکاس دستاوردهای سازمانی نقش بسیار مهمی را در حرکت رو به پیشرفت سازمان دارد و با توجه به اینکه حرفه روابط عمومی جزو ده شغل سخت و پراسترس دنیا می باشد از این رو ضروری است مسئولان و مدیران دستگاهها و نهادها بیش از پیش به اهمیت و جایگاه آن و به ویژه به فعالان این مجموعه در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی توجه داشته باشند .

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تحول در فرآیند و محتوای اطلاع رسانی لازمه کار اطلاع رسانی است که این نگاه در حوزه فعالیت های اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مشهود و قابل لمس است.

دکتر معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و رئیس دبیرخانه منطقه ۳ کشور نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی و اهمیت دادن ایشان به موضوع و جایگاه ویژه روابط عمومی ، گفت : هراندازه بتوانیم در انتقال دستاوردها و فعالیت های سازمانی به صورت درست و به موقع عمل نماییم به همان نسبت خواهیم توانست میزان رضایت مندی در جامعه را افزایش دهیم و این امرمیسر نمی شود مگر با داشتن یک روابط عمومی توانمند و خلاق که امیدواریم با هماهنگی بین روابط عمومی سازمانهای کشور شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش ایران عزیز اسلامی باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از  اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور و نیز برنامه ریزی برای این نشست و حضور در دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، گفت : روند تحولات در عرصه روابط عمومی دانشگاه خوب و سازنده بوده است که امیدوارم با حمایت همه جانبه و کمک به این روند شاهد ارتقاء جایگاه بیش از پیش دانشگاه پیام نور در سطح کشور باشیم .

شایان ذکر است در ادامه، کارگاه آموزشی سبک های خبرنویسی حرفه ای با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:34
کد مطلب : 4318
بازدید : 110 views
دیدگاه های مطلب "نگاه کنشگرانه، به روز و خردورزانه لازمه کار روابط عمومی است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021