سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

همایش تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود

همایش تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود/ مهلت شرکت تا ۲۱ بهمن

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی از برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاه پیام نور استان تهران همزمان با روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در ۲۹ بهمن ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران ، با عنوان اینکه کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می‌کنند، اظهار داشت: این همایش ویژه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان کارآفرین دانشگاه و  با هدف «شناسایی کارافرینان و پتانسیل های دانشگاه پیام نور جهت ارتباط با صنعت»،«فرهنگ سازی جهت توسعه و ترویج دانش کار آفرینی در دانشگاه پیام نور»،«ایجاد انگیزه جهت کارکنان، اعضا هیات علمی و دانشجویان در جهت توسعه کارآفرینی »،«مشارکت کارکنان، دانشجویان و اعضا هیات علمی با گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه » و «تجلیل از کار آفرینان برتر دانشگاه پیام نور استان تهران» برگزار می شود.
دکتر خانیکی آخرین مهلت ارسال تقاضا برای شرکت در این همایش را ۲۱ بهمن و زمان داوری و اعلام نتایج را ۲۵ بهمن ماه اعلام کرد و اظهار داشت: علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در همایش می توانند به آدرس Tehran.pnu.ac.ir مراجعه کنند.
وی با عنوان اینکه امروزه که کار و فعالیت شکل تازه ای به خود گرفته است و به سوی خودکارفرمایی و خوداشتغالی در حرکت است، اظهار داشت: شرایط اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی امروز کشور به گونه ای است که حل مشکلات و تنگناها، الگوها و راه حلهای جدید و متفاوتی را طلب می کند.
وی تصریح کرد: ترکیب جمعیتی جوان کشور، ضرورت ایجاد فرصتهای شغلی و نیز نوسان بهای نفت سه عامل عمده ای هستند که موجب می شوند سیاستگذاران و تصمیم سازان کلان کشور به منبع درآمد سهل الوصول دیگری به جز نفت بیندیشند و بی شک آن منبع جز ابتکار، خلاقیت و نوآوری چیز دیگری نیست.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:26
کد مطلب : 4331
بازدید : 306 views
دیدگاه های مطلب "همایش تجلیل از کارآفرینان برتر دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021