یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مشاورعالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور۹۳ در روز جمعه ۱۴ شهریورماه گفت: در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی در نظر گرفته نمی‌شود.

حسین توکلی افزود: برای پاسخ‌های غلط نمره منفی لحاظ نمی‌شود؛ اما اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود، همه پاسخ‌های داده شده غلط محاسبه شده و امتیازی به آن سئوال تعلق نخواهد گرفت.

وی درمورد زمان برگزاری این آزمون اظهارکرد: آزمون‌ دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور صبح جمعه ۱۴ شهریور ماه در ۹۲ شهرستان و ۱۱۳ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش در ادامه گفت: کارت شرکت در این آزمون و برگ راهنمای مربوط از دیروزصبح، سه شنبه ۱۱ شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و هر یک از داوطلبان می‌توانند با وارد نمودن اطلاعات، نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مهلت دریافت کارت تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۱۳ شهریور ادامه دارد.

توکلی در پایان گفت: تا ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه (۱۲ شهریور) از ۷۸ هزار و ۹۳۱ داوطلب ثبت نام کننده، ۳۵ هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کرده‌اند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:42
کد مطلب : 140
بازدید : 612 views
دیدگاه های مطلب "پاسخ‌های غلط آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور نمره منفی ندارند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021