جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

دکتر محمد رضا جعفری ظهر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور خرم آباد با تبریک هفته پژوهش و همچنین روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ارتقای تعامل بین حوزه و دانشگاه به تعالی هرچه بیشتر جامعه می انجامد.

وی همچنین با تقدیر از فعالیتهای انجام شده طی سالهای گذشته در دانشگاه پیام نور خرم آباد اظهار داشت: در این مدت کار احداث پردیس این دانشگاه به عنوان یک پروژه بزرگ در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان با بیان اینکه این پردیس در قالب بیش از ۱۰ پروژه در دست احداث است ادامه داد: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در مجموع هم اکنون نزدیک به ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سال آینده به طور کامل تکمیل می شود.

جعفری از بهره برداری از پروژه های مختلف این پردیس آموزشی به مرور تا سال آینده خبر داد و بیان داشت: پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد شامل بخش هایی مانند دو ساختمان آموزشی، آزمایشگاه، کارگاه، ساختمان اداری، مهمان سرا، سالن ورزشی و … بوده و در قالب یک مجموعه کامل تعریف شده است.

وی در ادامه سخنان خود توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی را از اولویت های دانشگاه پیام نور لرستان دانست و یادآور شد: در حال حاضر رشته های تحصیلات تکمیلی در سه واحد آموزشی دانشگاه پیام نور در شهرستان های خرم آباد، بروجرد و الیگودرز دایر شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان ابراز امیدواری کرد که روند توسعه و راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی در دیگر واحدهای این دانشگاه نیز استمرار یابد.

جعفری همچنین به دیگر توفیقات دانشگاه پیام نور خرم آباد طی سالهای گذشته اشاره کرد و بیان داشت: این واحد دانشگاهی سه سال متوالی به عنوان دانشگاه برتر در میان واحدهای دانشگاهی استان معرفی شده است.

وی با تقدیر از زحمات افشین بازگیر رئیس قبلی دانشگاه پیام نور خرم آباد، داوود ارادتمند رئیس جدید این دانشگاه را فردی دارای تجربیات ارزشمند و سوابق علمی مطلوب دانست و بیان داشت: از رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرم آباد انتظار می رود در مسیر رونق و رشد پژوهش در این واحد دانشگاهی حرکت کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان ارج نهادن به مقام و منزلت اساتید و تکریم دانشجویان، توسعه برگزاری کلاسها به صورت مجازی، تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر از پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد، راه اندازی دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه را از دیگر مطالبات خود از رئیس جدید دانشگاه پیام نور خرم آباد اعلام کرد.

حجت الاسلام موسوی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان نیز در این مراسم با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو بال جامعه برای حرکت به سمت کمال محسوب می شوند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آنچه پس از اتمام دوره مسئولیت برای افراد حائز اهمیت است حسن سابقه و نام نیک است یادآور شد: خدمت به قشر فرهیخته دانشگاهی توفیقی برای مسئولان این حوزه محسوب می شود.

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از اقدام و فعالیتهای رئیس قبلی دانشگاه پیام نور خرم آباد ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید این واحد دانشگاهی نیز منشا خدمات ارزشمند بوده و در مسیر ساماندهی و رفع مشکلات دانشگاه پیام نور خرم آباد گام بردارد.

 


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:35
کد مطلب : 992
بازدید : 812 views
دیدگاه های مطلب "پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد سال آینده به بهره برداری کامل می رسد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021