شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 از زحمات همکاران سراسر کشور

دکتر زمانی در پیامی از زحمات همکاران سراسر کشور در طول برگزاری آزمون های پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۷ تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام آمده است:
خدا را شاکریم که بار دیگر همکاران گرانقدر دانشگاه پیام نور با توکل به خداوند و همچنین با تلاش و کوشش و انسجام کاری توانستند، آزمون های پایان نیمسال را به شکلی هماهنگ ، منظم و یکپارچه برگزار کنند.
اینجانب صمیمانه این تلاش ارزشمند کارکنان زحمتکش دانشگاه را ارج نهاده و با تقدیر و تشکر ویژه ، سلامت، سربلندی و موفقیت را برای این عزیزان آرزومندم.
بدون شک برگزاری آزمون هماهنگ در این سطح دقت و نظم و همچنین فراهم کردن فضایی امن و آرام برای تمامی دانشجویان در ایام امتحانات ویژگی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور و مرهون تلاش دلسوزانه همکاران دانشگاه پیام نور در سراسر کشور است که جای تقدیر و تشکر دارد.
امید است بتوانیم با همکاری و همدلی بیشتر ضمن حفظ توانمندی ها و ویژگی های مثبت این دانشگاه، خدمات گسترده ای در زمینه های علمی، آموزشی ، پژوهشی و کارآفرینی ارائه کنیم.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 17:11
کد مطلب : 3113
بازدید : 282 views
دیدگاه های مطلب "پیام قدردانی دکتر زمانی از زحمات همکاران سراسر کشور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021