جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

111-20

رئیس دانشگاه پیام‌نور لرستان از پیشرفت ۷۰ درصدی پردیس دانشگاه خبر داد.

محمدرضا جعفری در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد گفت: انتظاری که از سرپرست دانشگاه پیام‌نور لرستان وجود دارد، این است که در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت و تکریم دانشجویان، توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری کلاس‌های مجازی تسریع در عملیات احداث پردیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد و ایجاد دفتر ارتباط با صنعت تلاش کند.

وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پردیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد، بیان کرد: این پردیس با حدود ۱۲ پروژه عمرانی مهرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری اضافه کرد: مرکز پیام نور خرم‌آباد جزو مراکز بر‌تر کشور محسوب می‌شود با این حال امیدواریم که این مسیر با توجه به توان علمی و تجربه اجرایی سرپرست جدید استمرار پیدا کند.

لازم به ذکر است، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام موسوی، سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور لرستان برگزار شد، داود ارادتمند به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور خرم‌آباد معرفی و از تلاش‌های افشین بازگیر، رئیس سابق این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:26
کد مطلب : 996
بازدید : 398 views
دیدگاه های مطلب "پیشرفت ۷۰ درصدی پردیس دانشگاه پیام‌نور لرستان"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021