شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

81465421-6205685

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: چهار پروژه آموزشی و اداری این دانشگاه که از مصوبات سفر رهبری به استان است، اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

دکتر بهمن سعیدی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این پروژه ها مشکل کمبود فضای فیزیکی و آموزشی این دانشگاه برطرف می شود.

وی این پروژه ها را در بخش های کارگاهی، فرهنگی، آزمایشگاهی و اداری اعلام کرد که با بهره برداری از آن ها زمینه توسعه کیفی و کمی دانشگاه در بخش کارگاه ها، آموزش و آزمایشگاهی فراهم می شود.

سعیدی پور، کیفی سازی دیگر مراکز دانشگاهی و توسعه فضای فیزیکی آن ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از بهترین مراکز پیام نور استان، مرکز اسلام آبادغرب است که با دارابودن مراکز آزمایشگاهی مجهز در رشته های شیمی، زیست، فیزیک و رایانه در سطح کشور مثال زدنی است.

وی در ادامه با اشاره به رتبه های کشوری کسب شده توسط اساتید این دانشگاه در زمینه مقالات علمی اظهار داشت: در این زمینه دو رتبه دومی در زمینه مقالات ISC و رتبه چهارمی کشور در زمینه مقالات ISI را در سال تحصیلی جاری کسب کرده ایم که این امر با توجه به وضعیت و شرایط قابل توجه در مراکزی چون پیام نور تهران و شیراز که هم از نظر فضای آموزشی و فیزیکی و هم از لحاظ تعداد اعضا هیات علمی از پیام نور کرمانشاه وضعیت بهتری دارند، بسیار ارزشمند است.

رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در پایان گفت: این دانشگاه با دارا بودن ۳۰ هزار دانشجو در ۱۴ مرکز و واحد در استان، دارای یک هزار و ۷۰۰ عضو هیات علمی و حق التدریس با بیش از ۸۰ رشته محل می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:58
کد مطلب : 1118
بازدید : 1,979 views
دیدگاه های مطلب "چهارپروژه آموزشی و اداری دانشگاه پیام نور کرمانشاه به بهره برداری می رسد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021