شنبه , ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

کارآمدی دانشگاه پیام نور در معرفی نخبگان علمی و پژوهشی

کارآمدی دانشگاه پیام نور در معرفی نخبگان علمی و پژوهشی به جامعه علمی کشور اثبات شده است.رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز با تاکید بر کارآمد بودن دانشگاه پیام نور در معرفی نخبگان علمی و پژوهشی به جامعه علمی کشور اظهار داشت: تحقیق و پژوهش زمینه ساز شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانشجویان است و خوشبختانه دانشگاه پیام نور این زمینه را برای همگان مهیا کرده است و کارآمدی و توانمندی این دانشگاه در معرفی بهترینهای علمی و پژوهشی اثبات شده است.
مهندس عربشاهی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البرز و هیات همراه در دیدار با مسئولان دانشگاه پیام نور استان، توسعه و تجهیز دانشگاه پیام نور البرز را در توسعه علم و فناوری استان مهم خواند و در پایان این بازدید در خصوص تخصیص اعتبار و کمکهای عمرانی به دانشگاه قول مساعد داده وافزود: می توان از طریق رایزنی با سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری به بخشهای آموزشی و پژوهشی آموزش عالی برای تکمیل بخشهای فیزیکی و عمرانی دانشگاه کمک کرد.
همچنین دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز در این دیدار از عملکرد دانشگاه پیام نور در سال گذشته و شش ماهه نخست سالجاری و به وِیژه میزبانی هفته پژوهش سال۹۶ سخن گفت و تصریح کرد : دانشگاه پیام نور در سال گذشته با تلاش و همت همه بخش ها و مدیریت های خود توانست موفقیت های بسیار خوبی کسب نماید و در بیشتر مسابقات و برنامه های کشوری موفق به کسب رتبه برتر شد .
وی در ادامه توضیح داد : با توجه به برنامه های استراتژیک سازمان مرکزی دانشگاه و تعیین بودجه سال جاری براساس درآمدهای دانشگاه انتظار می رود که با ایجاد تعامل بیشتر میان دانشگاه،سازمان برنامه و بودجه ،استانداری و سایر دستگاههای اجرایی استان در جهت توسعه کیفی و تکمیل پروژه های در دست دانشگاه و همچنین آموزش و پژوهش استان گام برداریم .
رئیس دانشگاه ادامه داد:با توجه به وجود زیرساخت های مناسب و پرسنل اداری و علمی مجرب و تعدد رشته های این دانشگاه ،دانشگاه پیام نور استان میتواند نقش بسزایی در توسعه علم و فناوری و حل مشکلات صنعت استان به صورت عملیاتی داشته باشند.
گفتنی است مسئولان ضمن حضور در آرامگاه شهدای گمنام،ازآزمایشگاهها و کارگاهها، پروژه های عمرانی،مرکز نوآوری دانشگاه و امکانات فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور استان البرز بازدید کردند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:05
کد مطلب : 3850
بازدید : 252 views
دیدگاه های مطلب "کارآمدی دانشگاه پیام نور در معرفی نخبگان علمی و پژوهشی"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021