شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

کارنامه علمی دانشگاه پیام نور طی 30سال گذشته درخشان بوده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم شهر،سوادکوه،سوادکوه شمالی،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با حضوردر ستاد استان با دکتر شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار دکتر شیخ الاسلامی گزارشی از چهار واحد مستقر در حوزه انتخابیه قائم شهر و سوادکوه را ارائه داد.
دکتر ادیانی راد با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه دانشگاه پیام نور و همچنین با اشاره به دستاوردهای ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی ایران ،گفت:کارنامه علمی دانشگاه پیام نور در این مدت درخشان بوده است.
دکتر ادیانی راد با اشاره به لزوم بهره گیری از جوانان متعهد، متخصص و دارای انگیزه گفت:برخی مدیران می خواهند در منصب فقط بمانند و نوعا بی برنامه،فاقد تحرک و روزمره هستند که جزو آفات نظام مدیریتی جامعه محسوب می شود.
دکتر ادیانی درادامه با اشاره به نقش تعیین کننده و تاثیرگذار دانشگاه پیام نور در توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور تصریح کرد:تنها دانشگاه دولتی در سطح حوزه انتخابیه قائمشهر،سوادکوه ،جویبار،سوادکوه شمالی و سیمرغ دانشگاه پیام نور است و مجلس از طرح ها و برنامه های توسعه ای دانشگاه پیام نور حمایت همه جانبه  می کند .

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:19
کد مطلب : 4383
بازدید : 155 views
دیدگاه های مطلب "کارنامه علمی دانشگاه پیام نور طی ۳۰سال گذشته درخشان بوده است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021