شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

«گسترش تحصیلات تکمیلی» و «ارتقای کیفیت آموزشی»، سر فصل‌های دانشگاه پیام نور اردبیل

رییس جدید دانشگاه پیام نور اردبیل گفت : سر فصل کاری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل گسترش تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، مهرداد محرم زاده رییس جدید دانشگاه پیام نوراستان اردبیل در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه مهمترین برنامه مدیریت جدید دانشگاه ، تبدیل دانشگاه پیام نور استان به یکی از قطب های مهم آموزشی در سطح کشور است، افزود: سر فصل کاری در دانشگاه پیام نور استان گسترش تحصیلات تکمیلی و ارتقای کیفیت آموزشی است و تمرکز نیز بر روی رشته هایی خواهد بود که در استان دارای پتانسیل بیشتری است.

وی خاطرنشان کرد : گسترش بی رویه رشته های کارشناسی و کاردانی باعث شده توجه و نیازمردم به تحصیلات تکمیلی نیز چندان مورد توجه قرار نگیرد و بر این اساس مهمترین برنامه ما گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های پیام نور استان به فراخور پتانسیل هر منطقه خواهد بود.

محرم زاده بیان کرد: در کنار این مهم ، مراکز مکمل آموزشی در دانشگاه ها گسترش خواهد یافت تا این مراکز به ارتقای سطح علمی ، فرهنگی و دانشگاهی کمک کنند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 9:05
کد مطلب : 870
بازدید : 640 views
دیدگاه های مطلب "«گسترش تحصیلات تکمیلی» و «ارتقای کیفیت آموزشی»"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021