یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

IMG23024606

رئیس دانشگاه جامع پیام نور ایلام گفت: یادواره شهید قدرت الله دلاوری ۲۷ آبان ماه در دانشگاه پیام نور ایوان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ” خبرگزاری دانشجو” از ایلام، محمد طاهری مقدم در دومین نشست کنگره شهدای دانشجو ایلام که روز گذشته با حضور روئسای دانشگاه‌های ایلام در ستاد علوم پزشکی استان برگزار شد؛ گفت: با توجه به این که باید از تمرکز انجام فعالیت‌های مختلف در مرکز استان و غفلت ورزی نسبت به شهرستان‌ها پرهیز کرد دانشگاه جامع پیام نور ایلام در نظر دارد یادواره شهید قدرت الله دلاوری را ۲۷ آبان ماه جاری در دانشگاه پیام نور ایوان برگزار کند.

رئیس دانشگاه جامع پیام نور ایلام به اعزام کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور ایلام به اردو راهیان نور اشاره کرد و گفت: این سفر ششم آذرماه انجام خواهد شد، هیات رئیسه و دانشجویان این مرکز آموزش عالی هفته گذشته مزار شهدای گمنام آرامستان بهشت رضا (ع) را غباروبی کردند و دیدار با خانواده شهدا در شهرستان‌های استان را در دستور اقدام داریم.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:57
کد مطلب : 848
بازدید : 978 views
دیدگاه های مطلب "یادواره شهید قدرت الله دلاوری در پیام نور ایوان برگزار می‌شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021