جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

635508865581979894

رئیس دانشگاه پیام نور قم:
۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور قم مشغول به تحصیل هستند
رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: دانشگاه پیام نور قم دارای ۱۴ هزار دانشجو است که بزرگ‌ترین جامعه دانشجویی در استان قم را شامل می‌شود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، آیت الله سیدمحمد سعیدی در این دیدار که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهارداشت: افتخار ما این است که پیرو پیامبری هستیم که خداوند بر ما منت گذاشت و او را برای بشریت فرستاد؛ کسی که با ایمان و قلم برای نجات بشریت تلاش کرد.

وی افزود: با بررسی آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع) نسبت به مجاهدت‌های نبی مکرم اسلام (ص) آگاه می‌شویم و به اهمیت و جایگاه آگاهی بخشی در میان بشریت پی می‌بریم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، به تشکیل دانشگاه‌های مختلف در ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در گذشته این امکان برای فرهیخته شدن مردم وجود نداشت، ولی امروز درب‌های علم در رشته‌های مختلف بر روی مردم گشوده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره طاغوت، تلاش زیادی برای عمل آموزی خود و اطرافیانشان انجام می‌شود و در مقابل نیز برای بی‌بهره ماندن مردم از علم، تلاش‌های زیادی صورت می‌گرفت.

آیت الله سعیدی با ضروری دانستن توجه به ترویج علوم در جامعه افزود: زیبنده نیست که در نظام دینی، حرکت رو به جلوی علمی را متوقف کنند. باید در دانشگاه‌های ما بر افراد سرمایه گذاری شود تا اشخاصی مانند شهید شهریاری، احمدی روشن و دیگر دانشمندان تربیت شوند.

وی خطاب به مسئولان و مدیران دانشگاه‌ها گفت: باید مراقب بود که افت علمی در دانشگاه‌ها به وجود نیاید و جامعه را به سمت جامعه‌ای فرهیخته هدایت کنیم.

در ادامه این دیدار، رئیس دانشگاه پیام نور قم گفت: دانشگاه پیام نور قم دارای ۱۴ هزار دانشجو است که بزرگ‌ترین جامعه دانشجویی در استان قم را شامل می‌شود.

آقا یوسفی راه اندازی دانشگاه پیام نور را راهی برای جلوگیری از تحصیل دانشجویان در استان‌های دیگر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۸۶ رشته تحصیلی در مقطع کار‌شناسی، ۱۴رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۴ رشته در مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور قم ارائه می‌شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:46
کد مطلب : 1001
بازدید : 403 views
دیدگاه های مطلب "۱۴ هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور قم مشغول به تحصیل هستند"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021