یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

ARM41

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان از کسب مقام قهرمانی دوبل و سوم تیمی در مسابقات تنیس روی میز دانشجویان دختر کشور توسط دختران دانشجوی پیام نور
کردستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کردستان، ایوب مرادی اظهار کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای ارتقای فعالیت‌های ورزشی در سطح مراکز و واحدهای ??گانه پیام نور استان طراحی شده و چشم‌اندازهای توسعه تربیت بدنی در این مراکز و واحدها مشخص شده است.

وی افزود: خوشبختانه طی چند سال اخیر تیم‌های ورزشی دانشگاه پیام نور کردستان در مسابقات کشوری و الپمیادهای ورزشی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان اعلام کرد: در جریان مسابقات قهرمانی تنیس‌روی میز دانشجویان دختر دانشگاه‌ پیام نور شاهد درخشش ورزشکاران کردستانی بودیم و در رشته دوبل خانم‌ها ساغر مهدیان و افروز شیخ‌احمدی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

مرادی افزود: تیم دختران پیام نور کردستان متشکل از سانا احمدجمالی، آسو بهرامی، ساغر مهدیان و افروز شیخ‌احمدی به مربیگری ندا محمدی نیز در این دوره از مسابقات موفق به کسب عنوان سوم تیمی شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر موفقیت تیم تنیس روی میز شاهد کسب سهمیه المپیاد ورزشی دختران دانشجو کشور توسط تیم‌های بدمینتون، تکواندو و فوتسال بودیم.

وی افزود: میزبانی موفقیت آمیز مسابقات کشوری کشتی و حضور موفق در المپیادهای ورزشی دختران و پسران و انسجام و برنامه‌ریزی موفق در حوزه ورزش دانشجویان موجب شده است که کردستان به عنوان یکی از استان‌های موفق در این حوزه معرفی شود و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد کسب موفقیت‌های بیشتری توسط تیم‌های ورزشی استان باشیم.

مرادی خاطر نشان کرد: موفقیت کردستان در رشته‌‌های مختلف ورزشی موجب شده است که میزبانی چندین رشته ورزشی در سنوات گذشته به این استان واگذار شود و در سال جاری نیز شاهد برگزاری مسابقات کشوری در این استان خواهیم بود


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:03
کد مطلب : 532
بازدید : 811 views
دیدگاه های مطلب "درخشش دانشجویان دختر کردستانی در مسابقات سراسری تنیس روی میز"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021