جمعه , ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آزمون های متمرکز پیام نور ویژگی منحصر به فرد این دانشگاه است

رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در مراسم افتتاح دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: امروز در جمع اساتید، هیات های علمی و دانشجویان استان هرمزگان حضور داشته و از مدیران دانشگاه پیام نور که باعث فراهم آوردن بستری برای ایجاد این اتفاق پر برکت در این دانشگاه شده اند، قدردانی می کنم.
حجت الاسلام مصطفی رستمی با بیان اینکه دانشگاه محیطی است که فرهیختگان در آن گردهم می آیند، افزود: به دلیل نوع آزمون ها در دانشگاه پیام نور، دانشجویان با استعدادی در این دانشگاه وجود داشته که بایستی برای پرورش هر چه بیشتر استعدادهای آن ها از تمامی ظرفیتهای موجود استفاده شود.
رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور در این مراسم بیان داشت: تاسیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور این استان با وجود دارابودن ظرفیت های بالقوه در هرمزگان منشاء کارهای عظیمی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواهد بود.
رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این آیین با بیان اینکه پیام نور دانشگاهی است که عدالت در آن رعایت شده است، اظهار داشت: در ۱۴ مرکز دانشگاه پیام نور استان هرمزگان بالغ بر ۱۲ هزار دانشجو مشغول تحصیل می باشند.
دکتر محمد خیری اظهار امیدواری کرد: ایجاد دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور هرمزگان عاملی برای رفع مشکلات پیش روی این دانشگاه و دانشجویان باشد.
خیری بیان داشت: حضور حجت الاسلام حسین کرتی در این دانشگاه منشا برکاتی عظیمی بوده و در زمینه دانش افزایی اساتید، ورزش، فرهنگ و کرسی های آزاداندیشی دانشجویی کمک وافری خواهد بود.
رییس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در پایان با بیان اینکه بایستی از ظرفیت روحانیت در بحث های مدیریتی و فرهنگی تمامی مجموعه ها استفاده کرد، خاطرنشان کرد: پیام نور دانشگاهی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس شده و پرورش دانشجویان هدف اصلی آن می باشد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 23:33
کد مطلب : 4109
بازدید : 128 views
دیدگاه های مطلب "آزمون های متمرکز پیام نور ویژگی منحصر به فرد این دانشگاه است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021