پنج شنبه , ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

آغاز مهلت حذف و اضافه نیمسال اول 98-97 پیام نور

حذف و اضافه نیمسال دوم ۹۷-۹۶ دانشگاه پیام نور از تاریخ ۱۴ مهرماه ۹۷ الی ۲۵ مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیر می باشد.

هر دانشجو در زمان مشخص به خود امکان انتخاب واحد یا حذف و اضافه خواهد داشت یعنی ممکن است برخی از دانشجویان در روزهای اول نوبت حذف و اضافه آنها باشد و برخی در روزهای بعد از شروع حذف و اضافه مهلت داشته باشند.

دقت داشته باشید – مابه التفاوت شهریه پرداختی شما در حذف و اضافه (در صورت واریز شهریه) :

۱- اگر شهریه شما در حذف و اضافه بیشتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است باید ما به التفاوت آن را باید به یکی از روش های واریز شهریه پیام نور پرداخت نمایید.

۲- اگر شهریه شما در حذف و اضافه کمتر از شهریه در هنگام انتخاب واحد شده است مابه التفاوت آن درحساب شما ذخیره می شود و از شهریه ترم بعد شما کسر می شود.

حذف و اضافه نیمسال اول ۹۸-۹۷ از طریق سایت گلستان به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir امکانپذیر می باشد. (سایت گلستان فقط از طریق مرورگر اینترنت اکسپلورر قابل دسترس است)

نکــــــــــــات مهــــــــــــم :

* دانشجویان عزیز ملاک انتخاب واحد شما معدل ترمی نیمسال دوم ۹۷-۹۶ می باشد.

* امکان ثبت نام ، انتخاب واحد – حذف و اضافه برای تمام دانشجویان میسر و فعال می باشد.

* دانشجویانی که به هر دلیل ( اعم از مرخصی تحصیلی – عدم حضور در کل امتحانات ترم قبل و … ) فاقد معدل ترم قبل می باشند , انتخاب واحد خود را بر اساس معدل آخرین ترم تحصیلی خود انجام دهند.

* در صورتی که نمرات دانشجویی در نیمسال قبل قطعی نشده باشد ، دانشجو باید ضمن پیگیری جهت قطعی شدن نمره خود ، با محاسبه دستی معدل ، نسبت به انتخاب واحد با معیارهای مذکور اقدام نماید .

* پرداخت شهریه ثابت قبل از انتخاب واحد برای کلیه دانشجویان الزامی می باشد و تا زمانی که شهریه ثابت ترم جدید و بدهی قبلی شهریه خود را در سیستم گلستان پرداخت نکنید امکان انتخاب واحد را نخواهید داشت .

* برنامه کلاسی معمولا در گزارش انتخاب واحد یا همان گزارش ۱۰۱ یا در سایت مرکز خودتان یا در سایت سهبا sahba.pnuna.com قرار میگیرد . در هر صورت اینکه برنامه کلاسی مرکز شما کی و کجا منتشر می شود را باید از دانشگاه خود سوال کنید.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:25
کد مطلب : 3917
بازدید : 498 views
دیدگاه های مطلب "آغاز مهلت حذف و اضافه نیمسال اول ۹۸-۹۷ پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021