یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

690613

سرپرست کاروان اعزامی دانشگاه پیام نور کشور به جشنواره ملی قرآن و عترت، از اعزام سه تن از برگزیدگان و نخبگان قرآنی دانشگاه پیام نور زنجان به جشنواره ملی قرآن و عترت در استان اصفهان خبر داد.

اصغر حاج علی اکبری، سرپرست کاروان اعزامی دانشگاه پیام نور کشور و معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: همزمان با (۲۰ تا ۲۳ آبان) امسال ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در ۶ بخش قرآن و عترت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۲۰ تن از شرکت کنندگان در این جشنواره کشوری را نخبگان قرآنی دانشگاه های پیام نور کشور تشکیل می دهند، اضافه کرد: از دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز سه تن از برگزیدگان قرآنی به این مسابقات اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۶ رشته کتبی، ۲ رشته فن آوری، ۹ رشته شفاهی، چهار رشته هنری، یک رشته پژوهشی و ۹ رشته ادبی با موضوع قرآن و عترت برگزار می شود، ادامه داد: دانشجویان اعزامی از دانشگاه پیام نور در رشته های حفظ، ترتیل و سخنوری قرآن کریم با دیگر دانشجویان به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول معرفی چهره های برتر قرآنی در بین دانشگاهیان را مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ملی عنوان کرد و ادامه داد: توسعه فرهنگ قرآنی بیش از پیش در بین دانشگاهیان، الگوسازی دانشجویان برای سایر اقشار جامعه، اعتلای فرهنگ اشاعه انس بیشتر دانشجویان با قرآن و سیره معصومین و گسترش فرهنگ تدبر، آموزش و پژوهش قرآن و عترت از دیگر اهداف جشنواره ملی قرآن و عترت است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 14:20
کد مطلب : 828
بازدید : 660 views
دیدگاه های مطلب "اعزام سه تن از برگزیدگان قرآنی دانشگاه پیام نور زنجان به جشنواره ملی قرآن و عترت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021