سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور خبر داد
افتتاح ۴۵ طرح در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در دهه فجر

رئیس دانشگاه پیام‌نور گفت: ۴۵ طرح در سطح دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در دهه فجر افتتاح می‌شود.

علی سرلک ظهر امروز در آیین افتتاح پنج پروژه از پردیس دانشگاه پیام‌نور خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام دهه فجر ۴۵ طرح که بالای ۹۵ درصد پیشرفت کاری داشته‌اند، افتتاح می‌شود
که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشجویان باید در سه حوزه تحصیل تذهیب و ورزش سعی شده، این طرح‌ها نیز حول محور این سه حوزه باشند.
وی افزود: در استان لرستان نیز امروز شاهد افتتاح پنج پروژه بودیم که اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به آنها تخصیص داده شده است و برای تجهیز امکانات نیز تجهیزات ۱۵ آزمایشگاهی که از قبل وجود داشته‌اند به مکان جدید انتقال داده می‌شوند و از این حیث کمبودی احساس نشده است و اگر نیاز باشد در بودجه ۹۴ در نظر گرفته می‌شود.
سرلک با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه پیام‌نور یادآور شد: ما با سازمان مدیریت نامه‌نگاری داشته‌ایم و آنها این موضوع را موکول کردند، به اینکه در سیاست‌های کلان وزارت علوم دیده شود و با پیگیری‌های انجام شده، وزیر علوم نیز با نظر مثبت قول مساعد در این زمینه داده‌اند و دستور داده‌اند در سیاست‌های کلان وزارتخانه گنجانده شود که امیدواریم هر چه زودتر مشکل در سازمان مدیریت نیز برطرف شود.
سرلک بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور لرستان با توجه به تمام محدودیت‌هایی که از ابتدا داشته در بین سی و یک استان در جایگاه دهم قرار دارد که با توجه به اینکه یک استان محروم نیز به شمار می‌رود، یک توفیق خیلی خوب محسوب می‌شود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:33
کد مطلب : 1205
بازدید : 601 views
دیدگاه های مطلب "افتتاح ۴۵ طرح در دانشگاه‌های پیام‌نور کشور در دهه فجر"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021