یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه در اولویت است

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور بر ارائه خدمات بهتر به دانشجویان و بهبود وضعیت استخدامی کارکنان تاکید کرد و گفت: طرح های خوبی در راستای تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه ارائه داده ایم و به طور جدی به دنبال اجرایی کردن آنهاهستیم.
به گزارش روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه ها از وضعیت مطلوبی برخوردار است، افزود: دانشگاه پیام نور رفع دغدغه کارکنان را مهم ترین وظیفه خود می داند و در این راستا نیز هیچ گونه تعدیل نیرویی نخواهیم داشت.
وی افزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور طی سال گذشته، در کسب درامد های غیر شهریه ای رشد قابل ملاحظه ای داشته است.
دکتر علیزاده تبدیل وضعیت همکاران علمی را یکی دیگر از اولویت های مهم دانشگاه خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات موثری صورت گرفته و تعداد قابل توجهی از همکاران ما در هیات مرکزی جذب وزارت علوم موفق به دریافت احکام پیمانی شده اند.
وی با اشاره به تفویض اختیار به استانها نیز اظهار داشت: در سال جاری صدور احکام کارگزینی را به استانها واگذار کرده ایم و این مسئله موجب تسهیل در امور کارکنان خواهد شد.
دکتر علیزاده ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام دانشگاه پیام نور در استان سیستان و بلوچستان بر لزوم تکمیل این پروژه ها با استفاده از تسهیلات بانکی تاکید کرد.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور ازفضای آموزشی ۹ مرکز این دانشگاه نیز بازدید کرد و پس از دیدار با کارکنان و اعضای هیات علمی پاسخگوی سوالات آنها بود .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:41
کد مطلب : 4606
بازدید : 285 views
دیدگاه های مطلب "تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه در اولویت است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021