دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

log

تسهیلات جدید به دانشجویان جدید الورود در خصوص ( مدرک پیش دانشگاهی – نقل و انتقال و مهمان شدن -تغییر رشته- شهریه)

قابل توجه پذیرفته شدگانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند

با عنایت به مراجعات و تماس های مکرر جمعی از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال جاری (۹۳-۹۴) فاقد مدرک پیش دانشگاهی، در راستای سیاستهای قبلی دانشگاه ، ثبت نام اولیه این قبیل افراد انجام شده و پس از ارائه مدرک پیش دانشگاهی (تا قبل از پایان نیمسال اول ۹۴-۹۳) نسبت به ثبت نام قطعی و شروع تحصیل ایشان از ابتدای نیمسال دوم ۹۴-۹۳ اقدام می گردد.

مساعدت در مهمانی وتغییر رشته

در راستای مساعدت حداکثری برای تحصیل آسان دانشجویان در دانشگاه پیام نور مقرر گردید کلیه مراکز و و احدها نسبت به درخواست مهمانی و یا انتقال و همچنین تغییر رشته دانشجویان جدید الورود و نیز دانشجویان سنوات گذشته، حداکثر مساعدت را مبذول نمایند و اصل را به تحقق نظر و خواست دانشجو و مساعدت درجهت رفع مشکل وی و عنایت به علاقه تحصیلی ایشان قرار دهند.

تسهیلات جدید در پرداخت شهریه

با عنایت به مصوبه مورخ ۲۴/۶/۹۳ هیات رئیسه دانشگاه مقرر گردد که در راستای مساعدت به دانشجویان جدیدالورود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام ایشان با پرداخت صرفاً ۵۰ درصد شهریه ثابت میسر گردد. در همین راستا، مقرر شد پرداخت مابقی شهریه ثابت و همچنین متغیر توسط آنها تا پایان نیمسال تحصیلی اول ۹۴-۹۳ میسر گردد


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 7:16
کد مطلب : 483
بازدید : 657 views
دیدگاه های مطلب "تسهیلات جدید به دانشجویان جدید الورود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021