جمعه , ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تولید علم در دانشگاهها نباید متوقف شود مرجع تقلید شیعیان گفت: همه ما باید در جهت ارتقای علمی ،فرهنگی و معنوی تلاش کنیم و در این مسیر نباید در دانشگاهها تولید علم و علم اندوزی متوقف شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور قم با ایشان اظهار داشت: کمال انسان در علم اوست و دانشگاهها باید در مسیر علم اندوزی و هدایت جامعه دانشجویی متوقف نشوند.
مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه پیشرفت علمی اساتید سبب رشد علمی دانشجویی و متعاقبا اهداف علمی جامعه می‌شود، افزود: ما نباید در تولیدات علمی کوتاه بیائیم و باعث خوشحالی و افتخار ماست که دانشگاه پیام نور با تعداد جمعیت دانشجویی و اساتید بالا در این مسیر گام بر میدارد.
وی بیان کرد: تکلیف شما در دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و شما باید در همه رشته های علمی جلو بروید تا ان شاالله اسباب افتخار ما باشید
آیت‌الله صافی گلپایگانی با اشاره به جایگاه مهم اخلاق و فرهنگ در علم اندوزی با توجه به اینکه برخی از کشورهای خارجی دارای قدرت علمی نتوانستند هم پای علم پیش روند گفت: هر انچه که ما در خصوص علم اندوزی گفتیم بدون فرهنگ و اخلاق پوچ است و این اخلاق است که علم را به سر منزل مقصود خواهد رساند.
استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: انتظار ما اینست دانشگاهها بویژه دانشگاه های استان قم به لحاظ جایگاه ویژه فرهنگی و معنوی این شهر در کشور و جهان پیشرو در مسائل علمی و فرهنگی باشند .
رئیس دانشگاه پیام نور استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضیعیت کمی و کیفی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از استاندارد بالای علمی و آموزشی در کشور برخوردار است و در مسیر توسعه رشته های علمی و کاربردی از هیچ کوششی فروگذار نبوده است.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:33
کد مطلب : 2328
بازدید : 180 views
دیدگاه های مطلب "تولید علم در دانشگاهها نباید متوقف شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021