شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

تیم استارت آپ نانو نما دانشگاه پیام نور تیم برگزیده کشور شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، تیم ایده پردازی نانونما دانشگاه پیام نور با سرپرستی دکتر حسن کرمی عضو هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان خانم ها صادقی و عباسی به عنوان برگزیدگان برتر در بین بیش از هزار استارت آپ کشور انتخاب شدند.

دکتر رستمی ابوسعیدی رئیس دانشگاه پیام نور در حاشیه شرکت در مراسم هفته پژوهش دانشگاه شهید بهشتی، ضمن اظهار خرسندی از انتخاب این تیم از دانشگاه پیامو نور گفت: چنین رخدادی موید توانایی  استعداد و پتانسیل بالای دانشگاه در عرصه پژوهش و فناوری است

در این  مراسم ضمن معرفی ۲۱ پژوهشگر و فناور برگزیده در سطح کشور، تیم استارت آپ نانونما دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از ۱۰ برگزیده در سطح کشور از بین ۱۲۷۸ استارت آپ معرفی و لوح تقدیر و جوایزی را دریافت نمود.

پس از پایان مراسم نیز دکتر فرهادی از این دستاورد دانشگاه پیام نور تمجید نموده  و بار دیگر با اذعان بر توانایی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور تداوم حمایت خود از دانشگاه و برنامه های آن را مورد تاکید قرار داد.
دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور نیز ضمن تقدیر از تیم استارت آپ منتخب، چنین رخدادی را برای اساتید و دانشجویان دانشگاه موجب سرافرازی و دلگرمی دانست و از معرفی و رونمایی تعدادی از دستاوردهای ارزشمند در عرصه های پژوهشی و فناوری دانشگاه در هفته آینده خبر داد.

دکتر کرمی سرپرست تیم استارت آپ برگزیده دانشگاه نیز طرح مزبور را تولید نانوپوشش جدیدی به نام نانونما عنوان نمود که در واقع ترکیبی از سیمان، ماسه و رنگ است که توسط آسیابی گلوله ای و ابداعی توسط ایشان که ثبت اختراع شده به صورت نانوپودری فرآوری شده با ابعاد قابل کنترل ۴۰ تا ۱۰۰ نانومتر تبدیل می شود. این نانوپودر به راحتی با آب مخلوط شده و ملاتی حاصل می شود که به راحتی توسط ماله بر روی سطوح مختلف سیمانی، چوبی، گچی،… با رنگ های متنوع و دلخواه پوشش داده می شود. از این پوشش برای ضد آب نمودن و بندکشی سطوح و محیط هایی نظیر سرویس های بهداشتی، حمام، سونا، استخر و جکوزی نیز می توان استفاده نمود.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون پژوهش و فناوری و سایر معاونین وزارت علوم، رئیس دانشگاه پیام نور، تعدادی از روسای دانشگاهها و پژوهشگاهها و پارک های علم و فناوری، معاونین پژوهش و فناوری دانشگاهها، معاونین وزارت صنعت معدن و تجارت، تعدادی از استانداران و اساتید و برگزیدگان هفته پژوهش در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد


مطالب مرتبط


برچسب ها

,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:31
کد مطلب : 2341
بازدید : 278 views
دیدگاه های مطلب "تیم استارت آپ نانو نما دانشگاه پیام نور تیم برگزیده کشور شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021