یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

 حمایت همه جانبه ازتوسعه وپیشبرداهداف علمی دانشگاه پیام نور

مهندس عبدالهی  نماینده مردم اهر و هریس گفت: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه با کیفیت مطلوب آموزشی است که توانسته است با ایجاد زیر ساخت های لازم زمینه تحصیل را برای همه اقشار جامعه دراقصی نقاط کشورفراهم کند.

به گزارش روابط عمومی،عبداللهی دربازدیدازدانشگاه پیام نورواحد اهر،از این دانشگاه  به عنوان یک مجموعه علمی و فرهنگی غنی یاد کرد و با تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک تر و عمیق تر دانشگاهها و دستگاههای اجرایی افزود : باید از ظرفیت این دانشگاه با  اعضای هیات علمی و کارکنان مجرب و توانمندی که دارد برای  توسعه و تعالی استان آذربایجان شرقی و کشور در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به ویژه آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی استفاده کرد.

عبدالهی ادامه داد: تلاش برای برخورداری اقشار مختلف مردم از تحصیلات تکمیلی و کار آفرین کردن دانشگاهها ، وظیفه ارزشمندی است که لازم است مسئولین این دانشگاه با جدیت آن را پیگیری نمایند و بنده هم در جهت توسعه و پیشبرد اهداف علمی ، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه پیام نور از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.

محمدرضا داداشی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر نیز دراین دیدار به ارائه گزارش مختصری از فعالیتهای صورت گرفته در سالهای اخیر و همچنین برنامه های دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی پرداخت .


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:03
کد مطلب : 4297
بازدید : 266 views
دیدگاه های مطلب "حمایت همه جانبه ازتوسعه وپیشبرداهداف علمی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021