یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

دانشجوی دانشگاه پیام نور شهریار موفق به کسب مقام دوم رشته قرائت شد

مهدی غلام نژاد، دانشجوی رشته الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث دانشگاه پیام نور شهریاردر سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم موفق شد در رشته قرائت بزرگسالان، مقام دوم این مسابقات را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با معرفی برگزیدگان قرآنی ۸۳ کشور به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت آموزش پرورش، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی به پایان رسید.
مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور مسئولان کشوری و لشکری، نخبگان قرآنی جهان اسلام، مدیران فرهنگی و جامعه قرآنی در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.
در سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم؛ از مجموع ۶۳۷ شرکت کننده از ۸۴ کشور جهان در مرحله مقدماتی، که در بخش ها و رشته های مختلف شرکت کرده بودند، ۱۸۴ نفر از ۶۲ کشور جهان، جهت برای در مرحله نهایی برگزیده شدند.
داوری مرحله نهایی این مسابقات را که ۲۱ بیست و یکم تا بیست و پنجم فروردین ماه جاری در مصلی تهران برگزار ش، ۶۷ نفر از برجسته ترین اساتید قرآنی شامل: ۴۵ داور ایرانی، و ۲۲ داور خارجی؛ از ۱۴ کشور جهان به عهده داشتند.
این مسابقات در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 15:30
کد مطلب : 4581
بازدید : 284 views
دیدگاه های مطلب "دانشجوی دانشگاه پیام نور شهریار موفق به کسب مقام دوم رشته قرائت شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021