یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد :

اهتمام ویژه برای راه اندازی رشته هایی متناسب با پتانسیل استان در مقطع کارشناسی ارشد

دکتر سجادی برنامه های دانشگاه پیام نور استان درسال۹۸ راتشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نوراستان با بیان اینکه دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی این استان با ۹مرکز و واحد و حدود ۶۰۰۰ هزارنفر دانشجو درحال فعالیت می باشد گفت: قطعا اهتمام ما براین خواهد بود که در تمام بخش ها درسال آینده نسبت به سال جاری  پیشرفت بهتری داشته باشیم.
دکتر سجادی با اشاره به آموزش در دانشگاه گفت: با توجه به اینکه در این استان درحال حاضر ۷۸کد رشته وگرایش در مقطع کارشناسی و۴رشته وگرایش در مقطع کارشناسی ارشد در حال فعالیت است تلاش خواهیم کرد در سال آینده رشته های کارشناسی پرتقاضا را تقویت و همچنین نسبت به اخذ مجوز تعدادی رشته در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به پتانسیل های استان  اقدام کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان با اشاره به کسب عناوین مختلفی در حوزه فرهنگی توسط دانشجویان این استان در سال ۱۳۹۷برحمایت از دانشجویان صاحب مقام در بخش های مختلف ورزشی – قرآن و احکام- نشریات دانشجویی و سایر بخش های مربوط به حوزه فرهنگی تاکید کردو گفت: امیدواریم با برنامه ریزیهای انجام شده بتوانیم درسال آینده برتعداد این عناوین بیفزاییم.
دکتر سجادی با اشاره به تکمیل طرحهای نیمه تمام در سال آینده گفت: با اقداماتی که در تکمیل طرح های نیمه تمام  انجام خواهد شد ، بخشی از مشکلات فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور  استان حل شود.
وی با اشاره به فعالیتهای پژوهشی اعضای هیات علمی استان گفت : درسال ۱۳۹۷پیشرفت نسبتا خوبی در این حوزه داشتیم که نتیجه این تلاش و کوشش چاپ مقالات متعددی از همکاران در مجلات داخلی وخارجی بوده و با عنایت به پیگیری ها و برنامه ریزیهای  انجام گرفته توسط حوزه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه، ان شاء الله درسال آینده شاهد پیشرفت محسوسی دراین زمینه خواهیم بود.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 18:29
کد مطلب : 4510
بازدید : 275 views
دیدگاه های مطلب "رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021