یکشنبه , ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

راه اندازی دو مرکز مستقل آموزش های آزاد و چند رسانه ای

دکتر مقدسی از راه اندازی دو مرکز آموزش های آزاد و چندرسانه ای دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این دو مرکز با هدف توسعه مهارت افزایی مخاطبان بالای دیپلم و همچنین درآمدزایی در خرم آباد لرستان و رامهرمز خوزستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای با اشاره به شعار دانشگاه پیام نور مبنی بر « آموزش برای همه، همه وقت و همه جا» افزود: این دانشگاه در رویکردی جدید امکانات آموزشی و مهارتی را نه تنها برای دانشجویان خود بلکه برای تمامی علاقه مندان به یادگیری دروس مهارتی فراهم می کند.
وی افزود: بر این اساس مراکز آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور پس از فراهم سازی زیرساخت های لازم، به زودی در سراسر کشور راه اندازی خواهند شد و دانشپذیران این مراکز به راحتی می توانند علوم و مهارتهای مورد علاقه خود را بیاموزند.
دکتر مقدسی اظهار داشت: دفاتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور هم اکنون در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور با هدف درآمدزایی فعال هستند و با راه اندازی مراکز مستقل ویژه آموزش های آزاد، به شکلی هدفمند تر در جهت توسعه مهارت و همچنین درآمدزایی گام خواهیم برداشت.
وی از ارزیابی دانشگاه های پیام نور در سراسر کشوردر میزان جذب دانشپذیر و همچنین درآمدزایی خبر داد و گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته از شهریور ۹۶ تا شهریور ۹۷، دانشگاه های پیام نور استانهای تهران، آذربایجان شرقی و گلستان به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:12
کد مطلب : 4269
بازدید : 405 views
دیدگاه های مطلب "راه اندازی دو مرکز مستقل آموزش های آزاد و چند رسانه ای"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021