چهارشنبه , ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

شناخت چالش های مدیریت شهری و راهکارهای رفع آنها به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، اولین همایش ملی «توسعه پایدار و مدیریت شهری با رویکرد آرامش شهروندی» و با هدف مسأله شناسی، تبیین و ارائه راهکار چالش های شهری و مدیریت شهری در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد.
دبیر علمی این همایش گفت: در این همایش موضوعاتی نظیر «مدیریت شهری و آرامش شهروندی»، «توسعه پایدار و آرامش شهروندی»، «معماری و شهرسازی پایدار»، «سلامت، ایمنی و محیط زیست شهری»، «اقتصاد و سیاست شهری و تأثیر آن بر آرامش شهروندی» و «حمل و نقل شهری و آرامش شهروندی» مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
دکتر هادی ویسی افزود: از ۲۲۰ مقاله رسیده به دبیرخانه همایش، ۱۳۷ مقاله پذیرش نهایی شد که در این میان، ۵۰ مقاله به صورت ارائه پوستری و ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت چاپ در مجموعه مقالات پذیرش شد.
مدیر گروه جغرافیای دانشگاه پیام نور سیرجان ادامه داد: پس از مراسم افتتاحیه همایش، مقالات بخش سخنرانی در پنج پنل و در دو سالن با حضور مقامات شهرستان و مشارکت تعداد کثیری از اعضای هیأت علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پژوهشگران و علاقمندان حوزه مطالعات شهری ارائه شد و در پایان با معرفی مقالات برتر و اهداء لوح و تندیس به آنها، و همچنین تقدیر از حامیان این همایش، بیانیه پایانی آن قرائت و همایش به کار خود پایان داد.
دکتر ویسی اظهار داشت: دستاوردهای این همایش و متن مقالات، در قالب کتابچه چکیده مقالات و لوح فشرده مجموعه مقالات منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت .
دبیر علمی همایش افزود: در سال آینده دومین همایش ملی توسعه پایدار و مدیریت شهری با رویکردی جدید و با کیفیتی بهتر در سیرجان برگزار می شود.
این همایش به همت بخش آموزش و پژوهش شهرداری سیرجان و با مشارکت دانشگاه های پیام نور،آزاد اسلامی و صنعتی این شهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 8:15
کد مطلب : 2674
بازدید : 350 views
دیدگاه های مطلب "شناخت چالش های مدیریت شهری و راهکارهای رفع آنها"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021