سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

طی احکامی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم صورت گرفت

عضویت دو عضو علمی دانشگاه پیام نور در کارگروه های تخصصی شورای گسترش آموزش عالی

طی احکامی از سوی دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور به عضویت کارگروه های تخصصی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی منصوب شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه، با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یکپارچگی گروه های تخصصی و همچنین با عنایت به پایان یافتن مراحل انتخابات اعضای این کارگروه ها، دکتر احمد علی پور عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با رای اعضای هیات علمی سراسر کشور و حکم معاون آموزشی وزارت علوم، به عضویت کارگروه تخصصی روانشناسی و دکتر هوشنگ خسروبیگی به عضویت کارگروه تخصصی تاریخ شورای تحول و ارتقای علوم انسانی برای مدت ۲ سال منصوب شدند.
در این احکام آمده است: آنچه که در دوره جدید مورد تاکید است، تعامل و هماهنگی تصمیمات در حوزه آموزش و پژوهش، توسعه آموزش عالی متناسب با بازار کار، نوآوری در روش های آموزش، شناسایی و رصد تحولات علم و فناوری، کمک به ارتقا و توسعه پژوهش های کاربردی و تقاضامحور، استفاده از ظرفیت نهادهای غیردولتی به ویژه انجمن های علمی، بومی سازی علوم و رشته ها بر حسب نیاز جامعه، تنوع بخشی به مدارج تحصیلی منطبق با استانداردهای جهانی و افزایش سطح مهارت دانش آموختگان است.
شایان ذکر است، تعیین اعضای کارگروه های برنامه ریزی وزارت علوم  برای اولین بار بر اساس انتخابات الکترونیک با مشارکت و رای دهی کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه ها از سراسر کشور در بهمن ماه انجام شد و اعضای هیات علمی  دانشگاه پیام نور نیز دراین فرایند، اعضای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 11:50
کد مطلب : 4547
بازدید : 300 views
دیدگاه های مطلب "طی احکامی از سوی معاون آموزشی وزارت علوم صورت گرفت"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021