دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

688885

دانشجویان ورزشکار استان فارس قهرمان مسابقات هندبال دختران دانشگاه پیام‌نور کشور شدند.

به گزارش خبرنگار “خبرگزاری دانشجو” از شیراز، مسابقات هندبال دختران دانشگاه پیام‌نور کشور با حضور تیم‌های استان‌های تهران‌، همدان، کرمان، خوزستان، فارس، خراسان رضوی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری و لرستان متشکل از ۱۴۴ مربی، نماینده و بازیکن از سوم آبان در شهرکرد آغاز شد که پس از پنج روز رقابت، تیم استان فارس در مسابقه فینال با شکست تیم قدرتمند استان تهران، موفق به کسب مقام قهرمانی این دور از مسابقات شد. تیم‌های تهران و کرمان نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان این مسابقات طبق رأی هیات داوران و کمیته مسابقات ساناز رجبی از تهران با ۵۱ گل، تکنیکی‌ترین بازیکن و خانم گل و زهرا توکلی از فارس بهترین دروازه‌بان این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

در تیم فارس، دانشجویان مریم زارعی، عاطفه احمدنیا، مرضیه زینلیان، زهرا توکلی، الهام رضا زاده، فاطمه رضا زاده، نیلوفر پاکدل، زهرا حلمی، زهرا مهبودی دوست، زینب نوروزی، فاطمه درویش بیگی، نیلوفر صفری و مرضیه حجازی فرد با مربی‌گری طیبه قانع و سرپرستی ارسطو قاسمی در این دور از مسابقات شرکت کردند.

سعید مظلومیان، رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس با تبریک این موفقیت ورزشی به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام‌نور فارس، ابراز امیدواری کرد موفقیت‌های ورزشی دانشجویان این دانشگاه، تداوم یابد.

وی افزود: دانشگاه پیام‌نور استان فارس برای تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب درباره در قله بودن استان فارس، تلاش‌های وافری داشته است که موفقیت‌های کسب شده درعرصه های مختلف نشان دهنده این تلاش‌هاست.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان فارس تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان فارس در سال گذشته در ارزیابی همه جانبه از دانشگاه‌های پیام نور کشور موفق به کسب رتبه اول شد. همچنین در ارزیابی بخش‌های مختلف نیز استان فارس در حوزه های فرهنگی، روابط عمومی، امتحانات، عمرانی و مالی در رتبه‌های برتر کشور جای دارد.

مظلومیان همچنین از توسعه فعالیت‌های ورزشی در این دانشگاه خبر داد و ابرازامیدواری کرد دانشجویان ورزشکار پیام‌نور شهرهای فارس در رقابت‌های کشوری حضور چشمگیرتری داشته باشند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:05
کد مطلب : 799
بازدید : 861 views
دیدگاه های مطلب "فارس؛ قهرمان مسابقات هندبال دختران دانشگاه پیام‌نور کشور شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021