شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

13920406153752833758023

مباحث پژوهشی اولویت اول پیام نور فارس است

عبد الرسول قرائتی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب فارس در جمع خبرنگاران، گفت: دانشگاه پیام نور دارای ۲۸ نفر هیئت علمی در سراسر استان فارس است که به طور رسمی با دانشگاه همکاری می کنند و دارای چهار هزار عضو هیئت علمی است که غیر رسمی همکاری می کنند.

وی افزود: در راستای برنامه های پژوهش محوری اتحاد و همبستگی بین اساتید رسمی و غیر رسمی این دانشگاه با تقویت مباحث آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس در خصوص میزان سرانه مطالعه دانشجویان دانشگاه پیام نور یادآور شد: با توجه به اینکه این دانشگاه کتاب محور است اما دانشجویان تنها به سمت کتابهای درسی خودشان می روند و فرصتی برای استفاده از کتابهای غیر درسی ندارند.

قرائتی افزود: کمک به کانون ها و انجمن های علمی که در واحدهای دانشگاه پیام نور استان فعال هستند از طریق استان و سازمان مرکزی از جمله برنامه ریزی ها برای بالا بردن سرانه مطالعه دانشجویان دانشگاه در مباحث کتاب های غیر درسی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کتابخانه مرکزی دانشگاه پیام نور واحد شیراز بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب وجود دارد، گفت: هدف ما استفاده دانشجویان از کتاب های دیجیتال است زیرا امکان بهره بردن از تمامی کتب در این راستا فراهم است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۰ هزار جلد کتاب دیجیتال به طور رایگان در اختیار دانشجویان دانشگاه پیام نور قرار گرفته است.

قرائتی با بیان اینکه هیئت علمی دانشگاه پیام نور می تواند از نمایشگاه کتاب فارس استفاده مطلوب داشته باشد، گفت: تنها امکان توزیع بن خرید کتاب به هیئت علمی رسمی دانشگاه را داریم اما راهکارهای مختلفی را در نظر خواهیم گرفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی غیر رسمی نیز بتوانند از این بن ها بهترین استفاده را داشته باشند.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 12:11
کد مطلب : 882
بازدید : 482 views
دیدگاه های مطلب "مباحث پژوهشی اولویت اول پیام نور فارس است"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021