شنبه , ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور با همه گستردگی دارای شخصیت حقوقی واحدی است

دکتر رسول ابافت با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور با تمامی مراکز و واحدهای آن در سراسر کشور به لحاظ حقوقی یک شخصیت حقوقی واحد است، افزود: در سامانه ابلاغ الکترونیکی (ثنا) قوه قضائیه تنها یک شناسه برای دانشگاه پیام نور درنظر گرفته شده است و کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در تمامی مسائل حقوقی با دفتر حقوقی در سازمان مرکزی هماهنگ هستند.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: هرگونه طرح دعوی حقوقی و یا پاسخگویی به دعاوی در مراکز و واحدهای دانشگاه ضمن هماهنگی با سازمان مرکزی انجام می شود.
دکتر ابافت در مورد بکارگیری نیرو نیز اعلام کرد: دانشگاه به هیچ وجه قصد تعدیل نیروهای خود را ندارد اما بکارگیری نیروی انسانی جدید با مقررات و ضوابط قانونی نیز امکان پذیر نیست.
مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور با اشاره به مقررات مربوط به استفاده از مرخصی زایمان گفت: طبق قوانین و مقررات موجود، برخورداری از مزایای مرخصی زایمان نسبت به ۶ ماه اول متوجه سازمان تامین اجتماعی است و دانشگاه برای کلیه همکاران اداری و علمی که با مشکل در پرداخت این مزایا مواجه هستند، معاضدت های قضائی و تدابیری اتخاذ کرده که در صورت مراجعه همکاران مساعدت های لازم در این خصوص صورت می گیرد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 21:25
کد مطلب : 4023
بازدید : 313 views
دیدگاه های مطلب "مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021