دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دانشگاه پیام نور مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دانشگاه پیام نور استان کردستان

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دانشگاه پیام نور استان کردستان در سال ۱۳۹۵ با حضور اساتید، کارکنان، دانشجویان و هم‌چنین قهرمانان مدال‌آور عرصه های ملی و فراملی ورزشی مراکز و واحدهای این مرکز دانشگاهی در سال ۹۵ در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کردستان، در این مراسم از مدال‌آوران، مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی دانشگاه پیام نور استان کردستان که در مسابقه‌های ملی و فراملی صاحب عنوان شده‌اند، قدردانی شد.

اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این مراسم، کسب مدال توسط دانشجویان دانشگاه پیام نور کردستان در رقابت های ملی و بین المللی را یک افتخار برای دانشگاه پیام نور دانست و گفت: دانشگاه با تمامی امکانات از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی حمایت می کند هرچند ممکن است این حمایت ها در حد ایده آل نباشد اما قطعا امکانات ورزشی دانشگاه در حد مطلوب است.

وی با بیان اینکه دنبال ارتقای امکانات ورزشی دانشگاه هستیم، تصریح کرد: در کنار ارتقای امکانات سخت افزاری، از ورزشکاران هم حمایت کرده و تلاش می کنیم که دانشجویان ورزشکار به تمامی مسابقات ورزشی دانشجویی اعزام شوند.

مرادی با بیان اینکه پتانسیل ورزشی دانشجویان بالا است، افزود: اگر فضا بیشتر مهیا شود قطعا تعداد افتخارآفرینی ورزشی توسط دانشجویان افزایش خواهد یافت.

رییس دانشگاه پیام نور استان کردستان گسترش ورزش های همگانی را لازمه رشد و تعالی یک جامعه دانست و گفت: تحقیقات نشان داده است کشور هایی که پیشرفت چشم گیری در حوزه های مختلف داشته اند، ورزش را سرلوحه کار خود قرار داده و دارای تندرستی و نشاط بوده اند.

وی در ادامه این مراسم افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور کردستان در رقابت های مختلف ملی و بین المللی را نشان از شادابی و پویایی این مجموعه دانست.

مرادی ابراز امیدواری کرد با انتخاب سامان احمدی به عنوان مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان،شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش این حوزه در سال آینده باشیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر دانشجویان، تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان کردستان مسابقاتی را در چندین رشته برای اعضای هیات علمی و کارکنان ترتیب داده و در طول سال ۹۵ تیم های ورزشی کارکنان و اساتید دانشگاه نیز در مسابقات مختلف کارکنان سازمان ها، ادارات و دانشگاه های استان حضور یافته و افتخاراتی را کسب نموده اند.

نمایش کلیپ از فعالیت های یکساله تربیت بدنی دانشگاه، ارائه پاورپوینت آموزشی، تقدیر از مربیان و مسئولین انجمن های ورزشی و تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی دانشجویی از سایر برنامه های این مراسم بود.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 19:18
کد مطلب : 2514
بازدید : 310 views
دیدگاه های مطلب "مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی دانشگاه پیام نور"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021