سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی برگزار می شود

دکتر نجفی برزگر از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه هرمزگان خبر داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر نجفی برزگر معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت:این جشنواره در تاریخ ۱۲ اسفندماه شروع و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هفتمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور با شرکت ۳۴۰ نشریه دانشجویی از ۲۹ استان از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۶ به میزبانی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در جزیره زیبای قشم برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: قریب به ۲۰۰۰ اثر دانشجویی از ۳۴۰ نشریه در موضوعات : تیتر ، خبر ، مصاحبه ، گزارش ، عکس ، گرافیک و صفحه آرایی به جشنواره واصل شده که در سه بخش: فرهنگی و اجتماعی ، علمی ، تخصصی و علوم انسانی به رقابت می پردازند که در بخش جنبی و ویژه جشنواره نیز بیش از ۱۵۰ نشریه با موضوع : شعار سال ، امر به معروف و نهی از منکر و انتخابات حضور دارند.
وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره ، انتخابات مدیران مسؤل نشریات دانشجویی جهت انتخاب دو عضو دانشجویی کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه نیز برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: در طول سه روز برگزاری جشنواره علاوه بر برگزاری کلاس های تخصصی با موضوعات مختلف در حوزه نشریات با حضور اساتید مجرب ویژه دانشجویان و کارشناسان، نمایشگاهی از نشریات منتشر شده در سال ۹۴ ،۹۵ و ۹۶ در سطح مراکز و واحدهای دانشگاه نیز در جزیره قشم برپا خواهد شد.

مطالب مرتبط


برچسب ها

, , , , , ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 13:30
کد مطلب : 3253
بازدید : 300 views
دیدگاه های مطلب "هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی برگزار می شود"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021