شنبه , ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
 
لوگو اسپانسر
خوش آمدید...
قال رسول الله صلى ‏الله‏ عليه ‏و‏آله : طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد. (مصباح الشریعه،ص13)

همایش علمای شیعه و سنی ( منادیان وحدت ) در بندرترکمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان در همایش همایش علمای شیعه و سنی ( منادیان وحدت ) ضمن تبریک ولادت پیامبر اعظم(ص)، فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد امام جعفر صادق(ع)، ابراز داشت: وحدت و همدلی زیباترین واژه ها در بین امت اسلامی است.
دکتر شهریاری، رئیس دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور افزود: با وجود اینکه ۱۴۰۰ سال از ایجاد پیمان اخوت و برادری در بین مسلمانان توسط پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) می گذرد این پیام همچنان تازگی دارد.
وی تأکید کرد: لزوم اتحاد و انسجام اسلامی باید به‌عنوان واژه ای مقدس مورد توجه پیروان امت اسلامی قرار گیرد.
رئیس دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور با اذعان بر اینکه رمز موفقیت و پیروزی هر ملتی به انسجام ملی افراد آن جامعه بستگی دارد، گفت: این امر اگر سرلوحه کار مسلمانان باشد می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات آن‌ها در زندگی باشد.
وی، ادامه داد: خوشبختانه مشارکت بین شیعه و سنی استان به قدری زیاد است که پیروان هر دو گروه ضمن اینکه معتقد به عقاید خودشان هستند به اعتقادات طرف دیگر نیز احترام می گذارند.
شهریاری خاطر نشان کرد: حفظ هوشیاری و همگرایی می تواند کشور و ملت ما را در مقابل ترفندها و دسایس شوم دشمن بیمه نماید.
همایش علمای شیعه و سنی (منادیان وحدت) با حضور ائمه جمعه و جماعات، علما و روحانیون شیعه و سنی، مسئولان استانی و شهرستانی، دانشجویان و مردم منطقه، به همت دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور در مرکز بندرترکمن برگزار شد.

گفتنی است دبیرخانه استان های مرزی دانشگاه پیام نور در بهمن ماه ۱۳۹۳ با عضویت ۱۶ استان مرزی، با محوریت ادیان و فرقه های نوظهور در دانشگاه پیام نور استان گلستان افتتاح و ریاست آن نیز به برعهده این استان قرار گرفت.


مطالب مرتبط


برچسب ها

, ,


نویسنده : admin
تاریخ ارسال : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت 16:35
کد مطلب : 2345
بازدید : 403 views
دیدگاه های مطلب "همایش علمای شیعه و سنی ( منادیان وحدت ) در بندرترکمن برگزار شد"
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها




کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت به دانشگاه فراگیر پیام نور تعلق دارد

Copyright © 2010-2021